عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۲۶۱۸
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
دامکالا محیطی کاملا بهداشتی و ایزوله برای پرورش و فروش گوسفند می باشد. این فروشگاه به صورت اینترنتی فعالیت می کند و از بروز ترین امکانات و تخصصی ترین تیم برای ارائه خدمات به مشتریان استفاده می کنید. شما می توانید با خرید گوسفند زنده با تمام ویژگی هایی که مد نظر دارید از طریق دامکالا اقدام کنید. کیفیت و قیمت مناسب از ویژگی های بارز این فروشگاه می باشد.

چگونگی خرید گوسفند از سایت دامکالا با مجوز رسمی دامداری از جهاد کشاورزی کار پیچیده ای نیست با ما همراه باشید تا اطلاعاتی در زمینه قیمت گوسفند زنده، خرید گوسفند زنده، فروش گوسفند زنده، دام کالا، خرید گوسفند، قیمت گوسفند، گوسفند، فروش گوسفند، خرید دام در اختیار شما قرار دهیم.

چگونگی خرید گوسفند از سایت دامکالا با مجوز رسمی دامداری از جهاد کشاورزی

از دامکالا تا خرید گوسفند زنده:

دامکالا محیطی کاملا بهداشتی و ایزوله برای پرورش و فروش دام می باشد. این فروشگاه به صورت اینترنتی فعالیت می کند و از بروز ترین امکانات و تخصصی ترین تیم برای ارائه خدمات به مشتریان استفاده می کنید. شما می توانید با خرید گوسفند زنده با تمام ویژگی هایی که مد نظر دارید از طریق دامکالا اقدام کنید. کیفیت و قیمت مناسب از ویژگی های بارز این فروشگاه می باشد.

یکی از مزیت های خوب این فروشگاه این است که شما در وقت خود صرفه جویی می کنید و نیاز نیست ساعت ها برای خرید گوسفند زنده وقت صرف کنید.

مصرف گوشت قرمز در بین خانواده ها با توجه به نیاز آنها روند افزایشی دارد و هر مشتری در هنگام خرید به کیفیت گوشت اهمیت ویژه ای قائل است. البته در این بین برخی خانواده ها به جای خرید گوشت اقدام به خرید گوسفند می کنند. این روش قطعا روش مطمئن تری نسبت به خرید گوشت است البته باید از محصول خریداری شده نیز اطمینان کافی کسب کرده باشند.

برای این خرید می توانید به سایت دامکالا مراجعه کنید و از خدمات این فروشگاه بهره مند شوید. تغذیه گوسفندان در چنین محیطی بدون استفاده از مواد شیمیایی صورت می گیرد.

خرید گوسفند زنده از دامکالا به نفع شماست زیرا شما این خرید را بدون واسطه انجام می دهید و تا حدود زیادی در زمان صرفه جویی کرده اید خرید بدون واسطه در کاهش قیمت نهایی موثر می باشد. توجه داشته باشید که خرید گوسفند زنده از دامکالا به صورت اینترنتی و آنلاین می باشد.

شما با خرید گوسفند از دامکالا امکان درخواست قصاب برای ذبح گوسفند را نیز خواهید داشت زیرا این فروشگاه بدون دریافت هیچ هزینه اضافی قصاب را به محل درخواستی شما اعزام می کند.

چگونگی خرید گوسفند از سایت دامکالا با مجوز رسمی دامداری از جهاد کشاورزی

همانطور که اشاره شد شما می توانید گوسفند را بدون هیچ واسطه ای خریداری کنید. در این روش شما از قبل ویژگی و تاریخچه و تصاویر محصول را بررسی می کنید سپس نسبت به ثبت سفارش و خرید اینترنتی اقدام می کنید.

توجه به کیفیت در خریداری گوسفند ممکن است در اولویت متقاضیان باشد. برای اطمینان شما باید اشاره کنیم که محیط دامکالا کاملا بهداشتی بوده و این مرکز مجوز رسمی دامداری از جهاد کشاورزی دارد و قیمت نهایی و کیفیت محصولات ارائه شده در آن مورد بررسی قرار می گیرد.

شما بعد از ثبت سفارش محصول خود می توانید در سریع ترین زمان ممکن آن را در محل زندگی خود دریافت کنید. توجه داشته باشید سفارش گوسفند زنده از طریق دامکالا فقط برای تهران و محدوده اطراف آن وجود دارد و سایر شهر ها امکان خرید گوسفند زنده از این سایت را نخواهند داشت.

قطعا علاوه بر کیفیت فاکتور قیمت گوسفند نیز در خرید اهمیت دارد. جالب است بدانید قیمت گوسفند زنده در دامکالا با در نظر گرفتن شرایط نگهداری، خوراک، حمل و نقل باز هم برای شما مقرون به صرفه خواهد بود زیرا شما دیگر هزینه رفت و آمد را نخواهید داشت در ضمن چون این مرکز دارای مجوز می باشد قیمت ها به روز بوده و مورد بررسی قرار می گیرد.

البته گوسفند و قیمت گوسفند بستگی به انتخاب نژاد و وزن گوسفند دارد طبیعتاً اگر وزن مورد نظر شما برای خرید گوسفند بالا باشد قیمت نهایی نیز افزایش خواهد یافت. قیمت گوسفند بر اساس هر کیلو گرم گوشت آن مشخص می شود. حتی شما می توانید از قسمت نظرات دیگر مشتریان در زمینه خرید گوسفند زنده اطلاعات لازم را کسب کنید.

نحوه خرید گوسفند زنده از دامکلا:

نحوه خرید گوسفند از dam kala کار پیچیده ای نیست شما می توانید با مراجعه به سایت دامکالا در صفحه نخست با مشاهده قیمت، رنگ، نژاد و وزن گوسفند کسب اطلاعات کنید.

در همین صفحه شما می توانید از فیلتر هایی که در انتخاب صحیح به شما کمک می کند بهره مند شوید و به کمک آن رنگ و نژاد گوسفند مورد نظر خود را مشخص کنید. از دیگر ویژگی های این فیلتر ها این است که برای شما در خرید گوسفند بر اساس  قیمت و وزن کمک می کند.

شما باید در زمان انتخاب نوع گوسفند به شماره آن توجه داشته باشید و آن شماره را یادداشت کرده و در هنگام انتخاب و خرید گوسفند در فیلد مشخص درج کنید.

بعد از بررسی های صورت گرفته می توانید دکمه خرید را زده و زمان ارسال را مشخص کنید. توجه داشته باشید که در این زمان خرید شما هنوز ثبت نهایی نشده است.

چگونگی خرید گوسفند از سایت دامکالا با مجوز رسمی دامداری از جهاد کشاورزی

اگر درخواست قصاب هم داشته باشید باید در هنگام ثبت سفارش قید کنید توجه داشته باشید هزینه ارسال گوسفند و هزینه قصاب برای شما کاملا رایگان خواهد بود.

شما با ثبت اطلاعات خود و ثبت آدرس محل سکونت وارد مرحله پرداخت هزینه خواهید شد ثبت نهایی سفارش شما بعد از پرداخت هزینه فعال خواهد شد. شما از طریق همان صفحه پیگیری می توانید پرداخت هزینه را انجام دهید و شماره پیگیری سفارش خود را از طریق پیامک دریافت کنید. در این حالت خرید گوسفند برای شما در لیست ارسالی ها قرار می گیرد و در زمان مقرر با هماهنگی به شما ارسال می شود.

توجه داشته باشید اگر گیرنده زمان ارسال گوسفند حضور نداشته باشد، گوسفند ارسالی بازگردانده می شود و هزینه ارسال مجدد با هماهنگی عوامل دامکالا لحاظ می شود.

دامکالا دقیقا همان گوسفندی که مد نظر شما بوده و در هنگام خریدن گوسفند زنده مشخص کرده اید برای شما ارسال می کند. البته به دلیل اینکه از زمان ثبت سفارش تا رسیدن آن مدت کوتاهی زمان می گذرد و گوسفند زنده است و تغذیه می کند امکان تغییرات کوچکی در ظاهر آن وجود خواهد داشت.

 

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی منتشر شده و محتوای آن ارتباطی با عقیق ندارد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین