عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۱۹۲۴
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
محمود کریمی ۳۰ شب در حرم امام رضا (ع) از ساعت ۱ بامداد به صورت زنده از شبکه دو سیما و صفحه Fotros_ir پخش زنده خواهد شد.

عقیق:هیئت هایی که به صورت آنلاین در ماه مبارک رمضان برنامه دارند:

حاج محمود کریمی در حرم امام رضا(ع)

 
حاج محمود کریمی، مداح اهل بیت(ع) همچون سال‌های گذشته، ۳۰ شب در حرم امام رضا(ع) به مناجات‌خوانی خواهد پرداخت. این مراسم هر شب از ساعت ۱ بامداد با سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان آغاز و سپس این مداح اهل بیت(ع) مناجات‌خوانی خواهد کرد.

 

حرم امامزاده صالح(ع)

ویژه برنامه ماه رمضان هیأت رزمندگان اسلام نیز امسال در قالب حسینیه مجازی ۳۰ شب، با سخنرانی دهه اول حجت الاسلام ماندگاری دهه دوم حجت الاسلام علی پناه و ددهه سوم حجت الاسلام عالی و مداحی حاج محمدرضا طاهری از ساعت ۱:۴۵ آغاز و به صورت زنده از شبکه ۵ سیما پخش می‌شود.

 

حرم حضرت فاطمه معصومه(س)

 
میثم مطیعی از پنج شنبه چهارم تا یکشنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه، در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) مناجات‌خوانی خواهد داشت که هر شب حوالی ساعت ۲۴، به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می‌شود و از صفحه اینستاگرام meysammotiee.official@ نیز قابل مشاهده است.
 

مراسم دهه دوم ماه مبارک رمضان

 
میثم مطیعی در دهه دوم این ماه، از دوشنبه ۱۵ لغایت دوشنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه، در آستان مقدس امامزاده قاضی الصابر(ع) مناجات‌خوانی خواهد کرد که این مراسم نیز از شبکه سه سیما هرشب حوالی ساعت ۲۴ پخش می‌شود و از صفحه اینستاگرام meysammotiee.official@ نیز قابل مشاهده است. بازپخش این برنامه‌ها، از رادیو معارف حوالی ساعت ۳ بامداد خواهد بود.

 

 

مناجات خوانی در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد از ساعت ۲۴ تا ۱ بامداد با حضور کربلایی محمدحسین پویانفر، حاج مهدی رسولی و حاج محمدرضا بذری برگزار می‌شود که این مراسم از شبکه افق پخش می‌شود.

 

مناجات‌خوانی مداحانی چون حاج مهدی سماواتی، کربلایی سیدرضا نریمانی و حاج سعید حدادیان از بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) هر شب در ساعت ۲۳:۴۵ تا ۳۰ دقیقه بامداد از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

 

مناجات خوانی آقایان کربلایی پویانفر، حاج مهدی رسولی و بذری از شبکه افق هرشب ساعت ۲۴ تا ۱ بامداد.

 

«روایت بندگی» هر شب ساعت ۲۳:۴۵ تا ۳۰ دقیقه بامداد مناجات خوانی حاج مهدی سماواتی از شبکه یک سیما.

 

مناجات خوانی شب های ماه مبارک رمضان حاج رضا بکائی هر شب از ساعت 2 نیمه شب، پخش از صفحه مجازی @bokaei_monajat

 

مراسم ویژه شب های ماه مبارک رمضان با سخنرانی حجت الاسلام مؤمنی و مداحی حاج مهدی سلحشور هر شب از ساعت 12الی 1 بامداد ،پخش از شبکه قرآن شبکه استانی نور و صفحه مجازی @mahdisalahshur1

 

هیئت ثارالله زنجان

 
مهدی رسولی نیز دهه اول ماه مبارک هر شب از ساعت ۲۴ فعالیت خود را آغاز می‌کند. برنامه وی نیز به صورت پخش زنده از صفحه اینستاگرام مهدی رسولی و هیئت ثارالله زنجان قابل مشاهده است. برنامه این مداح در  دهه دوم ماه مبارک از جوار حرم نورانی امام رضا(ع) از ساعت ۲۴ به صورت زنده از شبکه افق و صفحه اینستاگرام مهدی رسولی(mahdirasuli_ir) پخش می‌شود.
 

هیئت رزمندگان غرب تهران

 
سعید حدادیان نیز مراسم مناجات شب‌هاى ماه مبارک رمضان را در هیئت رزمندگان غرب تهران و مهدیه امام حسن مجتبی(ع) برعهده دارد که هر شب ساعت ۲۳:۳۰ به‌طور زنده از پایگاه اینترنتی(Valasr.ir/live) و صفحه آپارت(Aparat.com/Valasr.ir/live) و صفحه اینستاگرام والعصر(razmandegan_gharb_tehran) پخش می‌شود.
 
 

مهدیه تهران

 
مهدیه تهران که بیش از ۵۰ سال برنامه هفتگی دعای کمیل و ندبه خود را بدون تعطیلی برگزار کرده بود، بعد از شیوع ویروس کرونا و به دلیل توصیه مسئولان وزارت بهداشت، این برنامه را لغو کرد و هفته‌ها جای خالی این برنامه محسوس بود. بر همین اساس مهدیه تهران نیز برنامه خود را با قرائت ادعیه و مناجات در ۳۰ شب ماه مبارک رمضان در فضای مجازی آغاز کرده است. این برنامه نیز به صورت زنده از وب سایت مهدیه تهران هر شب رأس ساعت ۲۲ با نوای محمدرضا غلامرضازاده پخش خواهد شد.
 
 

پخش مناجات‌خوانی مسجد جمکران از رسانه ملی

 
در شب‌های ماه مبارک رمضان برنامه مناجات‌خوانی با محوریت دعای افتتاح از ساعت ۲۴ الی یک بامداد در مسجد جمکران برگزار می‌شود که این برنامه نیز از طریق رسانه ملی در اختیار مردم قرار می‌گیرد. در ایام ماه مبارک رمضان همزمان با قرائت دعای افتتاح توسط مسجد جمکران مسابقه‌ای نیز با همین عنوان برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی مسجد مقدس جمکران به نشانی jamkaran.ir مراجعه کنند و در این مسابقه شرکت کنند.
 
 

هیئت میثاق با شهدا

 
هیئت میثاق با شهدا نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا در قالب حسینیه مجازی برنامه‎های خود را برگزار می‌کند. در این برنامه،‌‎ حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان سخنرانی و محمد رستمی مدیحه‌سرایی خواهند کرد. این برنامه‎ها از صفحات اینستاگرام Misaq_ba_shohda و Panahian_ir پخش زنده خواهد شد.

در میان این برنامه‌ها، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین هاشمی‌نژاد و حجت‌الاسلام والمسلمین حامد کاشانی با حضور در ویژه‌برنامه رمضانی «ماهِ من» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی یوسف منصوری و با اجرای نجم‌الدین شریعتی، با حال و هوای عرفانی و معنوی سحرهای ماه مبارک رمضان از شبکه سه با مردم گفت‌وگو خواهند کرد. برنامه رمضانی «ماهِ من» ساعاتی پیش از اذان صبح، با برنامه‌‌هایی معنوی مخاطبان را با حال و هوای عرفانی همراه می‌کند. 

 

هیئت جنت الرضا(ع)

مراسم مناجات خوانی شب های ماه رمضان با سخنرانی حجت الاسلام دانشمند از ساعت 22:30الی 23:30

پخش از صفحه مجازی @heyate_janatol_reza

 

مسجد شهدای تهران

مراسم در دهه اول با مناجات‌خوانی مصطفی سماواتی و در دهه دوم با مناجات‌خوانی مهدی سماواتی از ساعت ۱۲:۱۵ تا ۱ بامداد

در دهه سوم نیز مناجات خوانی ماشاء الله عبادی از ساعت ۱ تا ۲

پخش از سایت masjed-shohada.com/live و صفحه اینستاگرام masjed__shohada


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین