عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۱۸۴۸
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷
رزمایش همدلی و کمک مومنانه، قرارگاه جهادی هیئت ریحانةالحسین (س)
سیدمجید بنی‌فاطمه مداح اهل بیت(ع) در لبیک به توصیه مقام معظم رهبری در راستای رزمایش همدلی و کمک مومنانه، قرارگاه جهادی هیئت ریحانةالحسین(س) را تشکیل داد.

عقیق: سیدمجید بنی‌فاطمه مداح اهل بیت(ع) طی اطلاعیه‌ای در لبیک به توصیه مقام معظم رهبری در راستای رزمایش همدلی و کمک مومنانه، قرارگاه جهادی هیئت ریحانةالحسین (س) را تشکیل داد.

براساس این گزارش، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خدای بزرگ را شاکریم که هرگاه ایران اسلامی که پرچمدار تشیع در عالم است، در مشکلات و سختی‌ها قرار گرفت، با الطاف خود موجب غلبه بر دشواری‌ها شد. بدون شک همچون گذشته با فرمان و توصیه‌های رهبر حکیم و دلسوز انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و حضور گره‌گشای مردم نجیب و شریف ایران از بوته امتحان سخت مبارزه با بیماری منحوس نیز سربلند بیرون خواهیم آمد. 

با توجه به بروز مشکلات اقتصادی ناشی از تعطیلی مشاغل بر قشر مستضعف، اینجانب و مجتمع فرهنگی مذهبی ریحانةالحسین سلام‌الله‌ علیها بر خود وظیفه می‌دانیم تا فعالیت‌های قرارگاه جهادی «ریحانه» را  بیش از پیش به کمک رسانی نیازمندان معطوف داریم. 

بدون شک این مهم بدون مشارکت شما عزیزان هم‌وطن به سرانجام نخواهد رسید. باشد که این تلاش‌ها ذخیره قیامت و موجب توجه امام عصر (عج) قرار گیرد.

بنی‌فاطمه در لبیک به رهبری قرارگاه جهادی تشکیل داد


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین