عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۰۴۹
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۸
روزنامه معاريو از مسلمان شدن يك جوان ۲۰ ساله در هلند كه پيشتر از اعضاي يك گروه‌ يهودي تندرو بوده است، خبر داد.

عقیق:  روزنامه عبري زبان معاريو نوشت: «يائير درور» جوان ۲۰ ساله يهودي آشكارا اعلام كرد كه اسلام آورده است كه اين اقدام وي خشم و اعتراض خانواده‌اش و اتباع يهودي در هلند را برانگيخت.

به گزارش اين روزنامه، خانواده وي از طريق انتشار فيلمي كه صحنه شهادتين گفتن وي را در مسجدي در آمستردام، پايتخت هلند نشان مي‌داد، از اسلام آوردن اين جوان آگاه شدند.

وي در گفت‌وگو با اين روزنامه تصريح كرد: خدا بر من منت نهاده كه با دين مبين اسلام آشنا شده و از پيروان اين دين شوم. من از دين يهود و از تمام ادياني كه مخالف با دين اسلام باشند، برائت مي‌جويم و اعلام مي‌كنم كه مسلمان هستم و حضرت محمد(ص) خاتم پيامبران است.

وي افزود: من از كودكي عقايد دين يهود را مي‌آموختم و عضو فعال گروهي بودم كه از منافع يهوديان در سراسر جهان حمايت مي‌كرد، اما به اين گروه و اهدافش پايبند و متعهد نبودم.

وي بعد از اسلام آوردنش نام «عادل» را براي خود انتخاب كرد كه برگرفته از نام خدا «العدل» است.

«عادل» به اين مساله اشاره كرد كه از مسلمانان ساكن هلند بخصوص دوستان مسلمانش در دانشگاه تاثير پذيرفته است، دوستاني كه با بيان اخلاق ارزنده و والاي پيامبراكرم (ص) و اداي نمازشان وي را به اسلام آوردن دعوت مي‌كردند.

اين جوان مسلمان عنوان كرد: من بسيار خرسند هستم كه اسلام آوردنم را در دهه آخر ماه مبارك رمضان اعلام كرده‌ام.

عادل تصريح كرد: با وجود اينكه در اواخر ماه رمضان اسلام آورده‌ام، اما روزه گرفتن را آغاز مي‌كنم تا ثوابي از اين ماه پر فضيلت نصيبم شود.

وي در پايان خاطرنشان كرد: هم اكنون با خانواده‌ام زندگي نمي‌كنم، زيرا نگرانم كه مرا وادار سازند به دين يهود بازگردم و به همين دليل تصميم گرفته‌ام به دور از خانواده‌ام زندگي كنم.


منبع: حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضا از تهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
0
0
سلام عادل جان ، سيد محمد رضا از کشور ايران و ساکن شهر تهران هستم . از پذيرش اسلام توسط شما ، بسيار خوشحال و خوشبخت شدم ، بدون که در اين راه با سختي هاي زيادي مواجه مي شوي و خيلي ها سعي مي کنند تو را از اين کار منصرف کنند ، اما با سعي و کوشش زياد ، به راحتي شيرين و دلچسبي خواهي رسيد که بر خود و دين اسلام افتخار مي کني . خدا در قرآن گفته : بعد از هر سختي آساني است . ارتباطت را با ديگر مسلمانان و دوستان صميمي مسلمان بيشتر و حفظ کن و ضمن عدم پذيرش نظرات مذهبي خانواده خود ، اما با احترام با ايشان رفتار کن خصوصاً با مادر و پدر و بزرگترهاي خود . دوستدار شما سيد محمد رضا
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین