عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۷۷۹۹
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
تولید‌کننده دفاتر مشق و نوشت‌افزار اسلامی گفت: سالیان زیادی است که در حوزه نوشت‌افزار شاهد برخی شخصیت‌های ضد فرهنگ اسلامی هستیم که به جامعه تزریق می‌شود. به همین منظور اقدام به تولید نوشت‌افزار مهدوی کردیم.

عقیق:حسین باقری کلایه، تولید‌کننده دفاتر مشق و نوشت‌افزار اسلامی «مهدیار» در گفت‌وگویی با اشاره به نیاز حضور محصولات نوشت‌افزار با محتوای مهدوی گفت: نوشت‌افزار اسلامی ایرانی «مهدیار» وابسته به مؤسسه خیریه فرهنگی عصر انتظار موعود به صورت مستقیم و غیر مستقیم به تولید محصولات فرهنگی مرتبط با موضوع امام زمان (عج) اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه حدود ۵ سال از فعالیت برند «مهدیار» می‌گذرد، افزود: فعالیت‌های ما مبتنی بر کار فرهنگی است و توجه به تولید صنعتی در حوزه نوشت‌افزار مهدوی نداشته‌ایم. بر این اساس، تولید برند مهدیار در سال حدود ۱۰۰ هزار تیراژ هست.

باقری کلایه با اشاره به نفوذ کاراکترهای ضد فرهنگی در نوشت‌‌افزارهای موجود بازار اظهار داشت: سالیان زیادی است که در حوزه نوشت‌افزار شاهد برخی کاراکترهای ضد فرهنگ اسلامی و غیربومی هستیم که به جامعه تزریق می‌شود. به همین منظور احساس وظیفه کردیم و در بخشی از محصولات مؤسسه، تولید نوشت‌افزار مهدوی همراه با تصاویر شهدا در قالب نقاشی را مدنظر قرار دهیم.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ طرح در طراحی نوشت‌افزار استفاده شده است، ادامه داد: این لوازم التحریر که با موضوع امام زمان (عج) و آموزش انتظار به کودکان تولید شده است، با قیمت تعاونی ارائه می‌شود و علاقه‌مندان برای تهیه محصولات نوشت‌افزار مهدیار می‌توانند از طریق شبکه‌های اجتماعی داخلی mahdiyar_note@ اقدام کنند.

در ادامه تعدادی از طرح جلد دفترهای مشق مجموعه مهدیار می‌آید:


 

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین