عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۷۱۷۸
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵

طراحی وب سایت واکنش گرا به خصوص با پیشرفت فناوری و استفاده‌ی بیشتر مردم از گوشی هوشمند، مزایای زیادی پیدا کرده است. سایت‌های ریسپانسیو یا واکنش گرا، سایت‌هایی هستند که می‌توانند خودشان را هر اندازه و سایز صفحه نمایش گوشی هوشمند مطابقت دهند و دیجی ویت در زمینه‌ی طراحی سایت واکنش گرا مهارت دارد و مشتریان و مراجعه کنندگان زیادی برای طراحی وب سایت همه ساله به این شرکت مراجعه می‌کنند. البته دیجی ویت برای سئو و بهینه سازی سایت کسب و کارهای مختلف هم خدمات مناسب با شرایطی ایده آل ارائه می‌دهد. سئو دیجی ویت به کسب و کارهای اینترنتی مختلف کمک می‌کند تا در نتایج و صفحات برتر گوگل قرار بگیرند. خدمات سئو با بهترین شرایط و مناسب ترین قیمت توسط این شرکت ارائه می‌شود.

طراحی وب سایت واکنش گرا چه مزایایی برای کسب و کارها دارد؟

مزایای طراحی وب سایت واکنش گرا توسط دیجی ویت

در ادامه بسیاری از مزایای طراحی وب سایت واکنش گرا معرفی و بررسی خواهند شد این روش طراحی وب سایت  به طور مثبت بر سئو ، نرخ تبدیل، تجربه کاربری و بسیاری از جنبه‌های دیگر رشد کسب و کار کمک می‌کند. به طور کلی خدمات سئو و بهینه سازی سایت دیجی ویت در کنار خدمات طراحی وب سایت این شرکت ارتباط برای رونق و موفقیت کسب و کارهای مختلف تنگاتنگی دارد.

 

  1. 1. بهبود تجربه کاربری

وب سایت واکنش گرا منجر به ایجاد تجربه کاربری بهتر می‌شود. یک عامل اصلی که نشان دهنده کیفیت تجربه کاربری است، زمان صرف شده‌ی آنها در سایت شما است. در وب سایت واکنش گرا گزینه‌ها و المان‌های موجود در سایت به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کاربر می‌تواند در سریعترین زمان نیاز و خواسته‌ی خود از حضور در سایت را مرتفع کند.

  1. 2. افزایش ترافیک مشاهده‌ی سایت از گوشی هوشمند

آمارها نشان می‌دهند که در سه ماهه آخر سال 2017 نزدیک به 52 درصد کل ترافیک وب سایت بین المللی از دستگاه‌های گوشی‌های هوشمند انجام شده است. این بیش از نیمی از کل ترافیک مشاهده‌ی اینترنت را نشان می‌دهد و نشان می‌دهد که شما نمی‌توانید  طراحی وب سایت واکنش گرا را نادیده بگیرید.

  1. 3. توسعه سریعتر وب سایت

در گذشته برای نسخه‌ی گوشی هوشمند یک سایت جداگانه طراحی می‌کردند که این مسئله هم زمان زیادی می‌برد و هم هزینه‌ی اضافی برای صاحبان کسب و کار ایجاد می‌کرد. طراحی وب سایت واکنش گرا توسط شرکت دیجی ویت این مشکل را حل کرده است.

  1. 4. نگهداری آسان‌تر و راحت‌تر

وقتی یک نسخه از وب سایت هم برای گوشی هوشمند و هم برای لپ تاپ و کامپیوتر طراحی شود برای نگهداری و پشتیبانی نیروی کمتری می‌خواهد و در صورت بروز مشکل و اختلالی هزینه‌ی کمتری می‌آفریند و زمان حل مشکل و اختلال کاهش می‌یابد.

  1. 5. طراحی وب سایت واکنش گرا اخطار نمی‌گیرد.

یکی دیگر از نکات مورد توجه در طراحی دو نسخه سایت ایجاد محتوای تکراری و کپی است. این مسئله در سئو سایت از سوی موتورهای جستجو حتی اگر آدرس URL متفاوت باشد، مشکل ایجاد می‌کند. این می‌تواند برای هر دو نسخه وب سایت شما از طرف موتورهای جستجو رتبه‌ی پایین‌تری به ارمغان بیاورد، زیرا موتورهای جستجو نمی‌دانند که کدام محتوا مربوط مربوط به شما است..


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین