عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۷
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۴
مراسم معنوی اعتکاف در دانشگاه صنعتی شریف به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه از 15 تا 17 خرداد برگزار می‌شود.


مراسم معنوی  اعتکاف در دانشگاه صنعتی شریف به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه از 15 تا 17 خرداد برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، 500 نفر از دانشجویان دانشگاه شریف در مسجد این دانشگاه معتکف می‌شوند و آیت‌الله کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در این مراسم برای دانشجویان سخنرانی می‌کند.

سخنرانان مراسم معنوی اعتکاف مسجد دانشگاه تهران نیز شخصیت هایی همچون حجج اسلام قرائتی، صدیقی، ابوترابی فرد، پناهیان، قمی، محمدیان و آیت الله حائری شیرازی است. کریم منصوری ابوالقاسمی نیز از قاریان برجسته بین المللی در این مراسم حضور دارند و مداحان اهل بیت همچون سعید حدادیان، عابدینی و میثم مطیعی به مداحی می پردازد.

همچنین مراسم معنوی اعتکاف در مسجد دانشگاه صنعتی امیر کبیر با سخنرانی حجج اسلام علوی، آقا تهرانی، میراحمدی، صدیقی، سرلک و ماندگاری برگزار می شود. در مراسم معنوی اعتکاف مسجد دانشگاه علم و صنعت ایران نیز شخصیت هایی همچون جاودان، صدیقی و صالح نیابه ایراد سخن می پردازند.

این مراسم از 15 خردادماه به مدت سه روز برگزار ‌خواهد شد.


منبع: شبستان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین