عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۶۵۸۹
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
رئیسی درمراسم تشییع شهدا:
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، در مراسم تشییع پیکرهای مطهر ۱۵۰ شهید دوران دفاع مقدس در تهران، گفت: شهدا به ما سیره ایستادگی و مقاومت را آموختند و آنچه امروز داریم در بستر راهبرد مذاکره و راهبرد تسلیم به دست نیامده است، بلکه اقتداری که نصیب این ملت شده در راهبرد مقاومت اتفاق افتاده است.

عقیق:حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، در مراسم تشییع پیکرهای مطهر 150 شهید دوران دفاع مقدس در تهران، گفت: اين جمعيت عظيم در اين گرما به خاطر احساس وظيفه و ادای تكليف به كساني كه براي عزت و سربلندي اين كشور رفتند، آمده اند.

رئیس قوه قضائیه  تصریح کرد: آنها كه در محضرشان هستيم آموختند انسان سالك بايد دشمن ستيز و دشمن شناس باشد.

وی با بیان این که راهبرد و تدبیر جمهوری اسلامی همه کشورهای منطقه را در برگرفته است، گفت: دیروز شهدای ما سخن از دشمن شناسی و دشمن ستیزی داشتند و امروز این پیام به همه عالم رسیده است و هرجا سخن از عدالت خواهی است، در واقع همان امتداد راهبردی جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس قوه قضائیه با بیان این که امروز آنچه از عزت و اقتدار و افتخار نصیب مردم شده در پرتو راهبرد مقاومت است، تصریح کرد: اگر مقاومت و ایستادگی کنیم، دشمن عقب نشینی می‌کند ولی بعضی‌ها طور دیگری قلم زدند و ادبیات دیگری به کار بردند و حرف‌های دیگری بر زبان جاری نمودند اما مقام معظم رهبری فرمودند آن دست مبارکی که روی ماشه رفت و پهپاد آمریکایی را ساقط کرد، نشان داد که نظام جمهوری اسلامی در مقاومتش و ایستادگی در مقابل دشمن هیچ تردیدی در دل راه نمی‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان اینکه شهدای عالیقدر برای ما پیام و سخن دارند و باید گوش‌های ما شنوا باشد، گفت: امید آن داریم خداوند گوش‌های همه ما را برای شنیدن پیام‌های انسان ساز شهیدان مهیا فرماید.

وی با بیان اینکه خون شهیدان متصل به ثارالله است، گفت: خداوند از خون امام حسین(ع) نمی‌گذرد زیرا خونخواه امام حسین(ع) خود خداست. خون‌های شهدای کشور ما هم به ثارالله متصل شده است و چون متصل به ثارالله و عاشورا شد، این جریان امتداد عاشورای حسینی است.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی اظهار داشت: این درخت تنومند پرثمر انقلاب اسلامی بر خون مطهر شهیدان بینان نهاده شده است و این خون شهیدان است که درخت تنومند انقلاب را آبیاری کرده و می‌کند.

رئیس قوه قضاییه افزود: ممکن است جریان باطل در برابر جریان امتداد عاشورا جولانی داشته باشد، اما ماندگاری و ثبات نخواهد داشت و کسانی که در این کشور به هر دلیلی ناخالصی داشته باشند بدانند نه فکر و نه عملشان ماندگاری نخواهد داشت.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری  تصریح کرد: وضع ما و دشمن كاملا قابل ارزيابي است و در همه ميدان‌ها برتری با جبهه انقلاب است.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه قرآن نوید داده است که مفسدان در آینده هیچ جایی نخواهند داشت، تاکید کرد: درس همیشگی شهدا، ایستادگی و مقاومت و نه تسلیم است و کسانی که در این نظام ناخالصی داشته باشند ماندگاری نخواهند داشت.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: شهدا به ما سیره ایستادگی و مقاومت را آموختند و آنچه امروز داریم در بستر راهبرد مذاکره و راهبرد تسلیم به دست نیامده است، بلکه اقتداری که نصیب این ملت شده در راهبرد مقاومت اتفاق افتاده است، راهبردی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشتند و بار‌ها فرمودند «بدانید اگر ایستادگی کنیم دشمن عقب نشینی می‌کند، بدانید هرگاه مقاومت کردیم دشمن عقب نشینی می‌کند».


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین