عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۴۶۹
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۰
آثار برگزیده هشت دوره گذشته جشنواره سراسری داستان‌های رضوی در قالب کتاب «کبوتر حرم» منتشر می‌شود.
عقیق: امیرهوشنگ باهنر معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اعلام این خبر گفت: آثار منتخب هشت دوره جشنواره ملی داستان‌های رضوی (کبوتر حرم) به سفارش دبیرخانه این جشنواره و از سوی انتشارات آبرُخ به زودی منتشر خواهد شد.

وی افزود: امسال هم نهمین جشنواره ملی داستان های رضوی «کبوتر حرم» هم چون سال گذشته در سه بخش داستان کوتاه، داستان کوتاه کوتاه (مینی مال) و داستان بلند،با رویکردی جدیدی برگزار می شود.

باهنر ادامه داد: نهمین جشنواره ملی داستان‌های رضوی (کبوتر حرم) با موضوعات و عناوینی مانند سیره عملی و عملی امام رضا (ع)، سفر امام رضا (ع) از مدینه تا مرو، اصحاب و یاران امام رضا (ع)، مناظرات حضرت و روایات مرتبط با ایشان و سایر موضوعات مرتبط با فرهنگ رضوی برگزار خواهد شد.

 فیلم کوتاه «نامه‌ای برای او» ساخته شد

فیلم کوتاه «نامه ای برای او» با نگاهی لطیف و کودکانه درباره امام رضا(ع) ساخته شد و در مراسم اختتامیه جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع) در مازندران به نمایش در می‌آید.

در این فیلم که به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوان کشور و با همکاری انجمن سینمای جوان ساری ساخته شد، کودکان معصومانه خواسته‌هایشان را با امام رضا (ع) در میان می‌گذارند.

کارگردانی «نامه‌ای برای او» را محمدعلی هاشم‌پور برعهده دارد و مدت فیلم هم  20 دقیقه است. تصویربرداری و تدوین فیلم را محمد مقیم‌پور بیژنی بر عهده دارد.

 مرتضی درزی‌پور، الهه جباری، رجبعلی طلایی، حسین حسن‌زاده، علی حسن زاده و امیرحسین طلایی بازیگران فیلم را تشکیل می‌دهند.


منبع: فارس

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هیئت مجمع محبان باب الحوائج شهرستان بهشهر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
0
0
ممنون از وب سایت خوبتان با احترام لینگ شدید یا علی مدد
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین