عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۳۰۱
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۰

عقیق: ﺗﻘﻮﺍ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﻣﺎﻫﻮﺍﺭﻩ ﺍﯼ ﺍﺯ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﻋﻤﺎﻝ ﺷﻤﺎ ﻣﺨﻔﯿﺎﻧﻪ فیلم بگیرد ﻭ یک ﻫﻔﺘﻪ هرکاﺭﯼ که کرﺩﻩ ﺍﯾﺪ ﺿﺒﻂ ﺷﻮﺩ. ﺑﻌﺪ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ بگوﯾﻨﺪ که ﺩﯾﺸﺐ ﺍﻋﻤﺎﻝ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻥ ﻧﺸﺎﻥ ﺩﺍﺩ ﻭ ﺩﺭ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﭘﺨﺶ ﺷﺪ.

اگر ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﺷﺪﯾﺪ ﻭ گفتید: ﺍﯼ ﻭﺍﯼ ﺁﺑﺮﻭﯾﻢ ﺭﻓﺖ. که کاﺭﻫﺎﯾﯽ که ﻧﺒﺎﯾﺪ ﻣﯽ کرﺩم، ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺑﯽ ﺗﻘﻮﺍ ﻫﺴﺘﯿﺪ.اﻣﺎ اگر ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﻧﺸﺪﯾﺪ ﻭ گفتید ﻣﺎ که کاﺭﺑﺪﯼ نکرﺩﻩ ﺍﯾم ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺑﺎ ﺗﻘﻮﺍ ﻫﺴﺘﯿﺪ.

ﻧﻘﻞ ﻣﯽ کنند که ﻋﺎﻟﻤﯽ ﺧﯿﻠﯽ ﻣﻮﻓﻖ ﻭ پرکار ﺑﻮﺩ.ﺍﺯ ﺍﻭ ﻣﯽ ﭘﺮﺳﻨﺪ که ﻋﻠﺖ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﺷﻤﺎ چیست؟

می گوید: یک روز در ایام طلبگی در حجره مشغول درس بودم که یک وقت خانم جوانی درِ حجره را باز کرد و گفت: من از روستا آمده ام و دارد شب می شود و ماشین نیست که برگردم، و به مسافرخانه هم می ترسم بروم، اگر اشکالی ندارد اینجا بمانم تا صبح زود بروم.

با خود گفتم اگر بگویم برو، ممکن است به خطر بیافتد اگر هم بگویم بمان، برای من سخت است. به هرحال گفتم اشکال ندارد، آمد و رفت گوشه ای، من هم مشغول مطالعه شدم.

کم کم دیدم شیطان به سراغم آمد و دارد وسوسه می کند.آخر حدیث دارد که اگر مرد و زن نامحرمی تنها جایی باشند، شیطان قسم خورده که سومی آنها منم[۱]. بلند شدم و از حجره بیرون رفتم و تا صبح در خیابان قدم می زدم. صبح که شد و درهای حرم را باز کردند، رفتم نماز صبح را خواندم و وقتی برگشتم دیدم آن زن رفته است. از آن به بعد توفیقاتم در درس زیاد شد.[۲]


منبع:اسلام کوئست

211001



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
المیراسیت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
0
0
خیلی بد بود
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین