عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۲۵۵
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۰
ویژه برنامه «گلچین مراسم مسجد ارگ» هر شب از ساعت 2 تا 3 بامداد با پخش مراسم شب های ماه رمضان مسجد ارگ میزبان علاقه مندان در شبکه رادیویی تهران خواهد بود.
عقیق: مهدی رادفر، تهیه کننده ضمن اعلام پخش ویژه برنامه سحرهای ماه رمضان با عنوان گلچین مسجد ارگ گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مهمانی خدا، مساجد، هیئت ها و محافل مذهبی ویژه برنامه های متنوع معنوی و عرفانی را برای مخاطبان برگزار می کنند، مسجد ارگ تهران نیز طبق روال هر ساله همزمان با ماه رحمت الهی برنامه های مذهبی و مداحی خود را با حضور حاج منصور ارضی برگزار می کند. شبکه رادیویی تهران با تدارک ویژه برنامه «گلچین مسجد ارگ» از ساعت 2 تا 3 بامداد، گلچینی از برنامه های مراسم شب گذشته ی مسجد ارگ را تقدیم شنوندگان رادیو تهران می کند.

وی با بیان جزئیات بیشتر افزود: در این برنامه گزیده ای از سخنرانی ها، مناجات خوانی ها و مدیحه سرایی ها و همچنین شور حضور مردم در مسجد ارگ تهران به سمع شنوندگان می رسد. علاقه مندان می توانند گزیده ای از این مراسم را که در همسایگی رادیو تهران برگزار می شود، هر شب از شبکه رادیویی تهران روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز یا موج ای.ام ردیف 1332 بشنوند.
مهدی رافر تهیه کننده و سعید بارانی گوینده در برنامه "گلچین مسجد ارگ" همراه شنوندگان خواهند بود.

منبع: بولتون نیوز
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
0
1
خدا خیرشان بدهد
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین