عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۲۵۰۸
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
حضرت آیت الله علوی گرگانی :
امروز دشمنان با انواع هجمه ها و فضای مجازی دنبال این هستند تا افکار جوانان را به خود جذب کنند و این همان خطر جدی است که جامعه جوان ما را تهدید می کند.
عقیق:حضرت آیت الله علوی گرگانی، ظهر دیروز در دیدار جمعی از دانش آموزان طرح امین مدارس آموزش و پرورش بر تربیت دینی جوانان تاکیدکرده و گفتند: موضوع تربیت از مسائل مهم است. اگر به آن توجه شود، بسیاری از مشکلات جامعه برطرف خواهد شد.

معظم له بابیان اینکه انبیاء آمده اند تا انسان را رهنمود و هدایت کنند، افزودند: اگر کسی تابع برنامه الهی و قوانین دین باشد، سعادت مند خواهند شد و اگر انسان نداند برای چه چیزی وارد دنیا شده نمی تواند راه های رشد وسعادت را طی کند.

ایشان افزودند:خدای متعال انسان را بی خود نیافریده است، هدف ازآفرینش برای پرستش و عبادت است. تذکر برای آگاهی و یاد آوری است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: یادآوری این موضوع که انسان بی خود آفریده نشده است بلکه آمده تا عمل به دین کند. این همان هدف آفرینش است.

معظم له بابیان اینکه معرفت به خدا و هدف از خلقت می تواند حلال بسیاری از مشکلات باشد ، گفتند: اگر معرفت به خود و خدای خود داشته باشیم، قطعا می توانیم به کمال برسیم.

ایشان بیان داشتند: امروز دشمنان با انواع هجمه ها وفضای مجازی دنبال این هستند افکار جوانان را به خود جذب کنند و این همان خطر جدی است که جامعه جوان ما را تهدید می کند.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین