عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۲۰۳۱
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
چند جوان در شهر نیشابور با حمله به دو طلبه، با ضربات چاقوآن‌ها را مجروح کرده و از صحنه گریختند.
عقیق:در شب شهادت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع)، چند جوان در شهر نیشابور با حمله به دو طلبه، با ضربات چاقوآن‌ها را مجروح کرده و از صحنه گریختند.

در این حادثه یکی از طلبه ها به نام رضا سلیمانی که از طلاب پایه ششم مدرسه علمیه امام علی(ع) شهر کلاردشت است، از ناحیه قلب و دست چپ مجروح شده است و دوست او به نام مصطفی قربانی نیز دچار جراحات سطحی شده است.

رضا سلیمانی درباره جزئیات این حادثه به فارس گفته که در شب شهادت حضرت رضا(ع) با یکی از دوستانم که او نیز طلبه است، در حال حرکت بودیم که پنج جوان که فکر می‌کنم حالت عادی نداشتند، از خودرو سمند مشکی‌ رنگی پیاده شدند و به‌ما حمله کردند.

وی ادامه داد: این چند نفر حین حمله با توهین به‌روحانیت و طلبه‌ها، شروع به‌کتک زدن ما کردند و یک چاقو به‌دست چپم و یک چاقو به قلبم زدند که خوشبختانه ضربه‌ای که به‌سمت قلبم بود تا نزدیکی ریه رفته، ولی آسیبی به‌قلب نرسیده است.

این طلبه مضروب افزود: یکی از افرادی که ما را مورد حمله قرار داد را قبلاً در پارک دیده بودم و از طلبه بودنم اطلاع داشت، لذا از ابتدای حمله با الفاظ بسیار رکیک به‌روحانیت توهین می‌کردند.

سلیمانی در باره پیگیری های پلیس برای دستگیر عاملان این حادثه، گفت: پلیس در صحنه حاضر شد، پلاک  خودرو را نداشتیم، اما یکی از حمله‌کنندگان را شناسایی کرده‌ایم، االبته هنوز پس از گذشت بیش از پنج روز خبری از عاملان این حادثه مبنی بر دستگیری به‌ما داده نشده است.

وی اظهار کرد: طی این پنج روز پدرم یکی از افراد ضارب را در محله بارها دیده است، اما جای تعجب دارد که چرا نیروی انتظامی برخوردی نمی‌کند.

این طلبه مضروب در مورد جراحات دوستش نیز گفت: خوشبختانه دوستم فقط دچار جراحات سطحی شده و آسیب جدی ندید.

مصطفی قربانی دیگر مضروب این حادثه نیز گفت: این چند نفر در ابتدا بدون دلیل برای ما مزاحمت ایجاد کردند و گفتند چرا نگاه می‌کنید و بعد رفتند، ما به راه خود ادامه دادیم که بعد از چند دقیقه دوباره برگشتند و به ما حمله کردند.

وی یادآور شد: این افراد از ابتدای حمله، به روحانیت و اسلام توهین و از الفاظ رکیک استفاده می‌کردند.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین