عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۱۹۰
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۹
ویژه‌نامه فرهنگی، مذهبی «فردوس کودک» به سردبیری «ابوالفضل هادی منش» با محوریت ماه مبارک رمضان در راستای آشنایی کودکان با فرایض ماه مبارک رمضان منتشر شد.

عقیق: ابوالفضل هادی‌منش نویسنده کودک و نوجوان که نگارش بیش از سیصد عنوان کتاب کودک را در کارنامه کاری خود دارد، در گفت‌وگویی اظهار داشت: این نشریه که به منظور آشنایی مخاطبان با مناسبت‌های ملی، مذهبی به ویژه ایام الله منتشر می‌شود، در طول ماه مبارک رمضان، توزیع خواهد شد.

برنده کتاب فصل جمهوری خاطرنشان کرد: توسعه فرهنگ اسلامی ایرانی، ارتقای فرهنگ مطالعه، ارائه الگوی مناسب برای سبک زندگی اسلامی، مدیریت تغییرات فرهنگی متناسب با سن مخاطب، ترویج هویت دینی و انقلابی و ترویج اخلاق و رفتار اسلامی شهروندی از جمله اهداف انتشار این نشریه است.

نویسنده مجموعه سی جلدی یاران ایرانی اهل بیت گفت: مخاطب نشریه کودکان و نوجوانان (گروه های سنی ب و ج) هستند و محتوا و مطالب نشریه به زبان و ادبیات کودکان ارائه شده است.

این نشریه، معرفی کتاب‌های کودک و نوجوان ، تشریح مناسبت‌های مهم در تقویم قمری و شمسی در قالب شعر یا نثر کودک، داستان، مطالب سرگرمی، مسابقه و طرح سوال از متن را برای مخاطبان خود در نظر گرفته است.

معرفی یکی از بناهای تاریخی، موزه‌ها، کتابخانه‌ها، بوستان و فرهنگسراها و محله‌های قدیمی متناسب با درک مخاطب با ادبیات کودکان و نوجوانان به همراه مجموعه تصاویری از آن به منظور ارتقای روحیه شهروندی و تعلق خاطر مخاطب نسبت به منطقه نیز از دیگر مطالبی است که در نشریه کودک فردوس ارائه شده است.

گفتنی است نشریه «فردوس کودک» در طول برگزاری ویژه برنامه «بر آستان جانان» که از اول تا هفدهم ماه مبارک رمضان، هر شب بعد از افطار در بوستان میعاد واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، بلوار اباذر توسط فرهنگسرای فردوس برگزار می شود توزیع خواهد شد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 44002272 تماس حاصل نمایند. آدرس اینترنتی ferdos.farhangsara.ir نیز برای کسب اطلاعات بیشتر از دیگر برنامه‌های مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 در نظر گرفته شده است.


منبع:فارس

211001



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین