عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۱۶۰
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۰
مگر او چه خطا و يا اقدام غير قانوني مرتکب شده که او را از رفتن به کشورش محروم مي کنيد؟! بدون شک هيچ توجيه ملي، ديني و يا اخلاقي براي اين کارتان نداريد.
عقیق: اخبار رسيده از صنعا پايتخت يمن حاکي از آن است که دختر بچه اي هشت ساله به نام "فدک الزهراء الحرازي" از وارد شدن به خاک يمن منع شد.

علت اصلي ممنوعيت ورود اين دخترک بي گناه تا به اين لحظه مشخص نشده اما رسانه هاي عراق ضمن انتشار خبر ممنوعيت ورود وي به يمن، اعلام کردند که نيروهاي امنيتي يمن به دليل نام "فدک الزهراء" اين دختر بچه را از وارد شدن خاک کشورشان منع کردند.

گفتني است بر همين اساس "فدک الزهراء الحرازي" به همراه مادرش به عراق بازگشتند. او از پدري يمني و مادري عراقي متولد شده و اولين باري بوده که قصد رفتن به يمن را داشته اما موفق به اين کار نشد.

نکته قابل توجه اين است که "فدک الزهراء" داراي گذرنامه يمني است و وارد شدن به خاک کشورش يکي از حقوق طبيعي وي به شمار مي رود.

در همين راستا شيخ "علي الحرازي"‌ پدر "فدک الزهراء" که از چند سال پيش براي تحصيل علوم ديني در شهر نجف اشرف اقامت دارد، در اين باره خطاب به مسئولان کشورش گفت: اين دختر بچه معصوم و بي گناه چه گناهي کرده که با او چنين برخوردي مي کنيد؟! آيا مي دانيد وقتي بزرگ مي شود چه حسي نسبت به شما پيدا مي کند و چه خاطره بدي از شما در ذهن او خواهد بود؟!

وي در ادامه افزود: مگر او چه خطا و يا اقدام غير قانوني مرتکب شده که او را از رفتن به کشورش محروم مي کنيد؟! بدون شک هيچ توجيه ملي، ديني و يا اخلاقي براي اين کارتان نداريد.

منبع:شیعه آنلاین
211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین