عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۱۳۷۴
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷
حجت الاسلام منصوری گفت: زوار عزیزی که در پیاده روی اربعین حضور دارند، از انجام هر عملی که بوی اختلاف و تفرقه افکنی می دهد، دوری کنند.

عقیق:حجت الاسلام علی اکبر منصوری از اساتید حوزه در گفت وگویی با اشاره به اهمیت زیارت اربعین در بین اهل بیت(ع) و علما، گفت:  زیارت اربعین یکی از پنج نشانه فرد مومن است، لذا باید بتوانیم از آن به نحو احسن استفاده کنیم و ساده از کنار آن عبور نکینم.

 پیاده روی اربعین را چراغ راهی برای نجات از گمراهی توصیف کرد و  افزود: امروز با وجود آن که در قرن 21 هستیم و شاهد بسیاری از پیشرفت ها می باشیم، باز هم درگیر جهالت مدرن هستیم و این اربعین است که می تواند ما را از آن نجات دهد.

وی ادامه داد: زمانی که حضرت حجت(عج) ظهور می کنند، خود را فرزند امام حسین (ع) معرفی می فرمایند، بنابراین باید اباعبدالله(ع) به تمام جهان شناسانده شوند و بهترین ظرفیت برای این معرفی زیارت و پیاده روی اربعین است.

این استاد حوزه به نقشه های دشمن برای مقابله با این مراسم با شکوه اشاره کرد و افزود: استکبار هنگامی که این جمعیت با عظمت را می بیند نمی تواند ساکت باشد، لذا در تلاش برای ضربه زدن به این مراسم است.

حجت الاسلام منصوری ادامه داد: یک از این کارها ایجاد اختلاف بین ایران و عراق و بدبین کردن ملت این دو کشور نسبت به هم است که با هوشیاری مراجع و علما و بصیرت مردم این نقشه هم نقش بر آب شد.

وی یادآور شد: زوار عزیزی که در پیاده روی اربعین حضور دارند، از انجام هر عملی که بوی اختلاف و تفرقه افکنی می دهد، دوری کنند.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین