عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۱۱۹
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
در مراسم سالگرد شهید آرمان علی‌وردی مطرح شد:
جهرمی با حضور در مراسم سالگرد شهید علیوردی بیان داشت: تا امثال آرمان‌ها در محور مقاومت در سوریه، لبنان و در فلسطین اشغالی هستند بدون شک هرچه هم دشمنان دست و پا بزنند نمی‌توانند مقاومت را بشکنند.

عقیق: مراسم سالگرد شهید آرمان علی وردی با حضور مقامات لشکری و کشوری و مردم شهر تهران شامگاه جمعه در محل شهادت این شهید عزیز ( اکباتان تهران) برگزار شد.

ابوالقاسم طالبی نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون در این مراسم اظهار کرد: شهرک اکباتان یکی از محله های با فرهنگ شهر تهران است و افراد فرهیخته ای در این شهرک زندگی می کنند و اینکه یک عده ای در زمان اغتشاشات سال گذشته از جاهای دیگر به این محل آمده و مسبب شهادت آرمان علی‌وردی شده اند را نباید به پای این محله و مرمان شریف آن نوشت.

وی ادامه داد: شهرک اکباتان کی از محله های انقلابی است که چند شهید مدافع حرم شهیدان شیر دل، ذاکر حسنی و شهید عبداللهی را تقدیم کرده است و اتفاقی که سال گذشته برای آرمان عزیز در این مکان افتاد توسط اراذل و اوباش و اغتشاشگرانی بود که از جاهای دیگر به این محله آمده بودند و دست به این جنایت زدند.

 

 

انتقاد از کم کاری شهرداری

کارگردان سینما و تلویزیون در پایان با انتقاد از شهرداری و ارائه یک پیشنهاد گفت: بنده از شهرداری منطقه و شهرداری تهران گله مند هستم چرا که انتظار داشتیم در سالگرد آرمان عزیز یادبودی در محل شهادت نصب گردد تا در تاریخ ثبت شود.

 

بهادری جهرمی: تا آرمان علی‌وردی‌ها هستند دشمن کاری از پیش نمی برد

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت نیز در اجتماع عاشقان آرمان عزیز با بیان این که ظلم ماندنی نیست، اظهار کرد: شهید آرمان علی‌وردی یک تابلو و نمونه روشن و حقیقی از حقیقت، صبوری، مظلومیت، مقاومت در مسیر آرمان ها، انسانیت، اخلاق، آزادگی، معنویت و مصداق عملی پای ارزش ها و آرمان ها ماندن است.

وی افزود: صحنه ای که آرمان عزیز و آرمان های عزیز خلق می کنند، فقط برای بیداری وجدان های مرده و تاریک در محدوده شهرک اکباتان، شهر تهران و ایران نیست، بلکه در کل جهان است و گستره مکانی ندارد و گستره زمانی نیز دارد و باعث روشنگری حقیقت تاریخ می شود.

 


سخنگوی دولت تصریح کرد: حضور ما معنایش این است که قدردان استقامت و مقاومت پای انقلاب و ارزش های هستیم و یادآوری این نکته است که تا آرمان‌ها هستند ظلم ماندنی نخواهد بود و حتماً حق پیروز و باطل حتماً شکست خواهد خورد.

بهادری جهرمی در پایان یادآور شد: تا امثال آرمان‌ها در محور مقاومت در ایران، سوریه، یمن، لبنان، فلسطین و ... هستند بدون شک هرچه دشمنان دست و پا بزنند نمی توانند مقاومت را بشکنند و جنایات درنده خوها و حیوان‌های انسان نمای تاریخ، نهایتش چیزی جز سقوط خودشان نخواهد بود.

انتهای پیام


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین