عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۵۶۲۳
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی عنوان کرد:
نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی اعلام کرد: در پی رحلت آیت الله مهمان نواز نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، سه روز عزای عمومی در استان اعلام شده است.
عقیق:حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در گفتگویی در خراسان شمالی، ضمن عرض تسلیت ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله مهمان نواز، اظهار داشت:

در پی رحلت آیت الله مهمان نواز، نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، از امروز تا سه شنبه، سه روز عزای عمومی در استان اعلام شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: مراسم تشییع پیکر نماینده فقید مردم استان در مجلس خبرگان رهبری نیز روز سه شنبه، چهارم اردیبهشت، ساعت 9صبح از مسجد انقلاب بجنورد برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم ما باوفایند هم در حیات و هم در وفات از این مرد بزرگ تجلیل کردند، اظهار داشت: خبر ارتحال این عالم ربانی و امام جمعه سخت کوشی که در سال های سخت بعد از انقلاب به مدت نیم قرن در استان خدمت کردند را به همه دوستداران روحانیت و مریدان ایشان و مردم استان و خانواده این عالم فقید، این مصیبت را تسلیت عرض می کنیم و برای آن عالم بزرگوار علو درجات را از خداوند متعال خواستاریم.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی در پایان گفت: خداوند آن عزیز سفر کرده را با اولیای خود و شهدا محشور کند و ما را راهرو راستین شهدا و علما قرار دهد.            

منبع:حوزه     

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین