عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۵۲۰۸
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳
آیت الله علوی گرگانی:
حضرت آیت الله علوی گرگانی، بر لزوم کاهش فاصله بین عملکرد و وعده های مسئولان تاکید کردند.
عقیق:حضرت آیت‌الله علوی گرگانی در دیدار با وزیر بهداشت که در دفتر این  مرجع تقلید برگزار شد، با ذکر این مطلب که مسئولان باید بدانند که مجاهدت‌های پابرهنگان جامعه آن‌ها را بر سرکار آورده است گفتند: به همین دلیل است که مسئولان باید بدانند که به اقشار ضعیف و کم درآمد بیشترین کمک را داشته باشند.

ایشان افزودند: قشر ضعیف جامعه سهم بزرگی در انقلاب اسلامی داشتند؛ مسئولان برای موفقیت در انتخابات وعده‌هایی به مردم داده‌اند که نباید داده می‌شد، این وعده‌ها سبب ایجاد فاصله بین انتظارات مردم و توان واقعی دولت شده است.

استاد حوزه علمیه اظهارکردند: باید کاری کنیم که فاصله بین وعده‌های انتخاباتی و اقدامات صورت گرفته کاهش یابد؛ در همین راستا دولت باید تلاش کند فاصله‌های ایجادشده بین انتظارات و وعده‌ها داده‌شده را کمتر کند،دولت جمهوری اسلامی  باید اقداماتی انجام دهد که به الگویی در بین ملت‌های دیگر  تبدیل شود.

معظم له بیان کردند:مسئولان باید به فکر مردم مظلوم و قشر کم درآمد باشند و  پوشش‌های بیمه‌ای در مراکز درمانی کشور توسعه پیدا کند تا بیماران به‌جز درد و بیماری، نگرانی دیگری را احساس نکرده  و دغدغه اقتصادی  از بین آن‌ها برداشته شود.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: در ماه‌های گذشته مباحثی پیرامون مسایل مرتبط به طب اسلامی ایجاد شده است که باید نشستی مشترک بین مدیران وزارت بهداشت و  متخصصان طب اسلامی انجام شود تا تجربه‌های آن‌ها در زمینهٔ طب اسلامی شناسایی‌شده و ادعاهای آن‌ها مورد توجه قرار گیرد چراکه در برخی مواقع تجربه بالاتر از علم و دانش است.

معظم له در پایان بر لزوم استفاده دستگاه سلامت کشور از کالاهای ایرانی تاکید و بیان کردند:باید در سال حمایت از کالای ایرانی داروهای ایرانی باکیفیت در مراکز درمانی مورد استفاده قرار گیرد.



منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین