عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۳۷۸۲
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
از امروز اول بهمن ماه ۹۶
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به آغاز اعزام هجدهمین دوره از سفرهای عتبات دانشگاهیان از امروز، گفت: در اعزام های این دوره که از اول بهمن ماه آغاز می شود و تا اردیبهشت ماه سال ۹۷ادامه دارد، ۱۷هزار دانشگاهی کربلایی می شوند.
عقیق:به نقل از پایگاه اطلاع رسانی لبیک، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد رضا فقیهی؛ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بیان اینکه اعزام هجدهمین دوره از سفرهای عتبات دانشگاهیان از امروز آغاز شده است، گفت: در اعزام های این دوره که از اول بهمن ماه آغاز می شود و تا اردیبهشت ماه سال آینده ادامه دارد، 17هزار دانشگاهی به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد رضا فقیهی گفت: اولین کاروان هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان امروز از قزوین راهی عتبات خواهد شد و با برنامه ریزی های صورت گرفته روزانه 4 کاروان دانشگاهی به صورت هوایی و زمینی وارد عراق می شوند.

وی از برگزاری جلسه آموزشی و توجیهی برای زائران عتبات یک هفته قبل از اعزام به سفر خبر داد و افزود: علاوه بر همایش استانی، جلسه آموزشی با حضور اعضای کاروان های اعزامی حدود یک هفته قبل از سفر در استان ها برگزار می شود.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: زائرین دانشگاهی سه شب در نجف اشرف،سه شب در کربلای معلی و یک شب در کاظمین اقامت خواهند داشت و به منظور بهره برداری بیشتر زائرین از سامرا و کاظمین، درصدد هستیم تعداد روزهای سفر در کاظمین را افزایش دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین فقیهی یادآور شد: با همکاری سازمان حج و زیارت و شرکت شمسا مطلوب ترین هتل های موجود در عراق برای زائرین دانشگاهی تدارک دیده شده است. همچنین با برنامه ریزی های صورت گرفته و همکاری بعثه مقام معظم رهبری، برنامه های فرهنگی و زیارتی ویژه ای برای کاروان های دانشگاهی برگزار می شود.


منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین