عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۲۹۱۲
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
روایتی از محبت اهالی کوی مقاومت به سیدالقائد
نماهنگ ابناء الشمس برای نخستین بار به شخصیت رهبر جریان مقاومت در جهان اسلام می پردازد. با ادبیاتی فاخر، شعری سنگین و با کیفیت و آهنگسازی کسی که جهان عرب او را به کیفیت آثار موسیقی اش می شناسند: زیاد پطرس. بهترین های شعر و موسیقی و کارگردانی و نماهنگ سازی گرد هم آمده اند تا برای محور مقاومت تولیدی موسیقیایی داشته باشند.
عقیق: نماهنگ ابناء الشمس یکی از معدود آثار فاخری است که با همکاری میان کشورهای مختلف اسلامی ساخته شده است. هرچند که چنین سابقه ای قبلا وجود داشته، ولی تولید نماهنگی با چنین حال و هوایی با همکاری میان دو موسسه فرهنگی ایرانی و لبنانی و روایتی که در 5 کشور اسلامی می گذرد اتفاق نسبتا منحصر به فردی است.
  • بعد از پیروزی اخیر محور مقاومت در منطقه رهبر این جریان یعنی حاج قاسم سلیمانی، خود را فرزند و سرباز حضرت آیت الله خامنه ای می خواند. این یعنی این پیروزی ها تحت رهبری او انجام شده است و این یعنی نقش تعیین کننده و استراتژیک او در معادلات منطقه ای.
  • در حال حاضر جریانات مردمی در کشورهای مختلف منطقه شکل گرفته که فارغ از حکومت شان، ابراز تمایل شدیدی به جریان مقاومت دارند و حاضرند در این مسیر مجاهدت کنند. جوانان یمنی، اهالی قطیف عربستان، یمن، عراق، فلسطین، افغانستان، پاکستان، کشمیر، سوریه و لبنان فارغ از نگاه های دولت های کشورشان، ابراز تمایلی به سمت جریان مقاومت می کنند. با این نگاه آینده در دست این جوانان است و این باز هم نقش تعیین کننده رهبری این جریان را نشان می دهد.
  • بعد از مدتها از میان مسلمانان جهان، فردی برخاسته که در برابر استبداد و استکبار جهانی ایستادگی می کند و در این مسیر پیروزهای وافری نصیب این جریان شده است. از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 1979 تا پیروزی در جنگ 33 روزه و جنگ 22 روزه غزه و... و این اواخر شکست داعش همه و همه تحت فرماندهی رهبر این جریان به انجام رسیده و این جریان مقاوم که در برابر ظلم و استکبار ایستادگی کرده، جریان مقاومت است. جریان مقاومت هم محدود به مرزها نیست و فرامرزی است. همانطور که پرچم اسلام محدود به مرزها نمی شود و جهانی است.
  •   نماهنگ ابناء الشمس هم با این نگاه و این ضرورت برای نخستین بار به شخصیت رهبر جریان مقاومت در جهان اسلام می پردازد. با ادبیاتی فاخر، شعری سنگین و با کیفیت و آهنگسازی کسی که جهان عرب او را به کیفیت آثار موسیقی اش می شناسند: زیاد پطرس. بهترین های شعر و موسیقی و کارگردانی و نماهنگ سازی گرد هم آمده اند تا برای محور مقاومت تولیدی موسیقیایی داشته باشند. و این اتفاق، اتفاق جذاب و بسیار مهمی است.

صوت نماهنگ


دریافت


دریافت



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین