عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۱۶۳۶
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
مدیر پایانه مرزی مهران گفت: میزان تردد زائران اربعین از مرز مهران در مقایسه با سال گذشته 20 درصد افزایش پیدا کرده است.
عقیق:کامران بختیاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بیش از 358 هزار نفر طی 10 روز ماه صفر از مرز مهران تردد کرده اند که به نسبت دوره مشابه پارسال افزایش 20 درصدی را نشان می دهد.
وی افزود: تنها در روز گذشته 80 هزار نفر از مرز مهران تردد کرده اند و پیش بینی می شود میزان تردد در مرز مهران طی روزهای آینده روند افزایشی داشته باشد.
مدیر پایانه مرزی مهران گفت: زائران حتما گذرنامه به همراه داشته باشند زیرا از تردد بدون روادید در مرز مهران جلوگیری می شود.
بختیاری تاکید کرد: هیچ گونه اقدامی در خصوص صدور ویزا و گذرنامه در پایانه مرزی مهران صورت نمی گیرد و زائران بایستی از مبادی مربوطه و اعلام شده، گذرنامه و روادید معتبر خود را اخذ و سپس روانه این مرز بین المللی شوند.
وی یادآور شد: تردد در جاده های استان بخصوص مرز مهران هرچه به اربعین نزدیک تر می شویم بیشتر و بیشتر می شود و از زائران باید از هرگونه شتاب و عجله پرهیز کنند تا سفر سالم و بدون حادثه ای داشته باشند.
وی اضافه کرد: تردد اتوبوس ها در جاده های استان بخصوص به سمت پایانه مرزی مهران در این ایام افزایش داشته است.
به گزارش ایرنا، مرز بین المللی مهران به واسطه مزیت امنیت و کوتاهی مسافت تا اماکن زیارتی عراق به یکی از مرزهای پرتردد کشور به عتبات عالیات کشور همسایه تبدیل شده است.
در طول سال به طور متوسط هر روز 6 هزار زائر از مرز رسمی مهران به شهرهای مقدس کربلا و نجف در کشور عراق سفر می کنند.

منبع:پارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین