عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۱۵۹۴
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸
جانشین معاون اجتماعی ناجا گفت: زوار بهتر است برای سریع‌تر شدن تردد در مرزها ویزاهای خود را به شکل انفرادی دریافت کنند.
به گزارش عقیق به نقل از مهر، حجت الاسلام عسگر نجفی در گفتگویی با اشاره به نقش محوری نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت زائرین در اربعین گفت: برنامه ریزی ها برای مراسم اربعین در طول سال انجام می شود و قرارگاه های زیادی بدین منظور تعبیه شده که قرارگاه کمیل یکی از آنها است.

وی قرارگاه کمیل را قرارگاهی فرهنگی و اجتماعی معرفی کرد و بیان داشت: محوری ترین ماموریت این قرار گاه آگاه سازی و آموزش همگانی است.

جانشین معاون اجتماعی ناجا در توصیه هایی به زوار با تاکید بر اینکه زائرین نباید سفر خود را به روزهای آخر موکول کنند، بیان کرد:‌ زوار باید مدیریت زمان داشته باشند و در مدت مقرر و به موقع اقدامات لازم برای دریافت ویزا و یا تمدید گذرنامه را انجام دهند.

وی بر دریافت ویزای انفرادی تاکید کرد و گفت: افرادی هم که به صورت خانوادگی سفر می کنند بهتر است ویزا را به صورت انفرادی بگیرند تا تردد در مرزها سریع تر شود.

حجت الاسلام نجفی همچنین در توصیه دیگر به افرادی که با خودرو شخصی سفر می کنند، ابراز داشت: این افراد هم به نظم توجه داشته و همچنین در ترددها به دستورات پلیس توجه کرده و با این نیروها همکاری لازم راداشته باشند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین