عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۷۹۹۸
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
همسر شهید سعیدی‌زاده :
همسر شهید سعیدی‌زاده با اشاره به دیدار خانواده شهدای فاجعه منا با رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: حضرت آقا پس از شنیدن گزارش فاجعه منا اشک از دیدگانشان جاری شد.
عقیق:در آستانه اولین سالگرد فاجعه منا خانواده‌های شهدای این فاجعه امروز 17 شهریورماه به دیدار مقام معظم رهبری رفتند.

حمیده مطور عیدانی شهید «محمدسعید سعیدی‌زاده» که در این دیدار حضور داشت، در گفت‌وگویی با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری تسلای قلبم بود، اظهار داشت: وقتی وارد حسینیه شدم لحظه‌شماری می‌کردم که مقام معظم رهبری وارد شوند. زمانی که ایشان را برای اولین بار از نزدیک دیدم آرامش خاصی در وجودم ایجاد شد؛ چهره نورانی معظم‌له و سخنان ایشان قلبم را آرام کرد.

وی با اشاره به اینکه در ابتدای این دیدار مسئولان گزارشی از روند پیگیری‌های فاجعه منا ارائه دادند، خاطر نشان کرد: زمانی که درباره فاجعه منا گزارش خوانده می‌شد، چهره مقام معظم رهبری اندوهناک بود تا جایی که حتی ایشان با شنیدن گزارش اشک از دیدگانشان جاری شد.

همسر شهدی سعیدی‌زاده با بیان اینکه دیدن مقام معظم رهبری از نزدیک با دیدن ایشان از تلویزیون خیلی متفاوت است، گفت: وقتی حضرت آقا درباره اجر شهدای منا مطالبی می‌فرمودند دلم آرام می‌گرفت و می‌توانم بگویم فرمایشات ایشان مرا منقلب کرد. امیدوارم با دعای معظم‌له همه خانواده‌های شهدا آرام گرفته باشند و بدانند که در صورت ادامه راه شهیدان به سعادت دنیوی و اخروی خواهند رسید.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین