عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۹۲۷۹
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶
همزمان با روز میلاد امام رضا(ع) صورت می‌گیرد
مراسم نام‌گذاری خیابان و رونمایی از تندیس شهید چمران در بیروت با حضور مقامات ایرانی و لبنانی و همزمان با سالروز ولادت امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

عقیق:محمد سعید الخنساء، شهردار الغبیری بیروت، با حضور در محل رایزنی فرهنگی کشورمان با محمدمهدی شریعتمدار، رایزن فرهنگی ایران در لبنان در خصوص نصب تندیس شهید چمران در بیروت، دیدار و گفت‌وگو کرد.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در این دیدار در خصوص زمان نصب تندیس شهید دکتر مصطفی چمران و نام‌گذاری خیابانی در بیروت به ‌نام آن شهید هماهنگی به عمل آمد.

در این جلسه مقرر شد تا مراسم نام‌گذاری خیابان و رونمایی از تندیس شهید چمران، روز چهارشنبه 4 شهریور همزمان با سالروز ولادت امام رضا(ع) برگزار شود.

بنابر اعلام این خبر میدان مقابل ساختمان جدید سفارت ایران در بیروت به عنوان محل نصب تندیس پیش‌بینی شده است.

برای حضور در این مراسم از مقامات مختلف مجلس، دولت، شهرداری، احزاب و چهره‌های فرهنگی نیز دعوت به عمل خواهد آمد؛ سفیر ایران در لبنان و مهندس چمران رییس شورای شهر تهران نیز دیگر میهمانان دعوت شده به این مراسم خواهند بود.

همچنین نمایشگاهی از کتاب، عکس و آثار شهید چمران در حاشیه مراسم برگزار و بعضی متون نوشته‌های وی به ‌زبان عربی میان شرکت‌کنندگان توزیع خواهد شد.

تندیس شهید چمران به درخواست رایزنی فرهنگی کشورمان، توسط شهرداری تهران ساخته شده و به بیروت ارسال شده است.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین