عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۶۳۱۱
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶
رييس سازمان حج و زيارت خبر داد؛
رييس سازمان حج و زيارت با بيان اينكه در حال حاضر عمليات اجرايي 9 پروژه در عراق شروع و يا در شرف شروع است، گفت: هتل زايران تهراني در كربلا كه با مشاركت شركت عراقي در حال ساخت مي باشد، تا پايان سال 94 به بهره‌برداري خواهد رسيد.
عقیق: مهندس «سعيد اوحدي» رييس سازمان حج وزيارت با اشاره به پروژه‌هاي در دست ساخت در عراق اظهار كرد:‌ در حال حاضر عمليات اجرايي 9 پروژه در عراق شروع و يا در شرف شروع است.
وي در ادامه با بيان اينكه ساخت آشپزخانه بزرگ نجف شروع شده است،‌ افزود: هتل تهران در كربلا كه با مشاركت يك شركت عراقي ساخته مي‌شود، تا پايان سال 94 به بهره‌برداري مي‌رسد.
اوحدي تصريح كرد: همچنين 2 پروژه ساخت هتل در نجف در دست اجراست، ضمن اينكه مطالعات پايه‌اي ساخت يك هتل در كربلا نيز آغاز شده است.
رييس سازمان حج و زيارت بااشاره به اينكه ساخت هتل بزرگ شلمچه بامشاركت و سرمايه‌گذاري بخش خصوصي آغاز شده است، گفت: زائر سراي بزرگ چزابه در منطقه بستان نيز پيش از اربعين امسال به بهره‌برداري مي‌رسد.
وي يادآور شد: اين زائرسرا در حالت عادي 3 هزار نفر و در ايام اربعين بيش از 7 هزار نفر را اسكان مي‌دهد از اين رو مشكل اسكان زائران در مرز چزابه در اربعين امسال به ميزان قابل توجهي مرتفع خواهد شد.



منبع:حج
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین