عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۵۶۱۹
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
تشییع 270 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس برروی دستان مردم شهید پرور و شعارهای ضد استکباری؛ سه شنبه 26 خرداد مصادف با پنجاهمین سالگرد شهادت سربازان اسلام و پیشگامان مبارزه با امریکا انجام می شود.
عقیق:شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درباره تشییع شهدا در روز سه شنبه اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: تشییع 270 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس برروی دستان مردم شهید پرور و شعارهای ضد استکباری؛ سه شنبه 26 خرداد مصادف با پنجاهمین سالگرد شهادت سربازان اسلام و پیشگامان مبارزه با امریکا انجام  می شود.

مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر 270 شهید تازه تفحص شده ، روز سه‌شنبه 26 خرداد ماه از ساعت 16 (4 بعد از ظهر) از میدان بهارستان به‌سوی معراج الشهدای تهران واقع در خیابان بهشت انجام خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به همین منظور با صدور اطلاعیۀ فراخوان و دعوت عمومی از ملت همیشه در صحنه و شهید پرور به ویژه مردم مؤمن و قدرشناس تهران دعوت می کند که در ایام پایانی ماه شعبان المعظم و در آستانۀ فرارسیدن ماه رمضان المبارک ، با حضور گسترده ، با شکوه و معنوی خود  در مراسم وداع و تشییع پیکر پاک و مطهر این شهیدان گمنام دفاع مقدس و فرزندان برومند حضرت امام خمینی « ره » و جوانان غیور این آب و خاک، بار دیگر ضمن زنده نگه داشتن نام و یاد و راه و آرمان های والای شهیدان با شهدا و امام شهیدان تجدید میثاق کنند.

مسیر تشییع پیکر این شهیدان گمنام در روز سه شنبه  ، از میدان بهارستان (مقابل درب غربی مجلس شورای اسلامی ایران)، خیابان شهید مصطفی خمینی، چهار راه سرچشمه ، خیابان امیر کبیر، میدان امام خمینی (ره)، خیابان امام خمینی (ره)، خیابان شهید فیاض بخش، خیابان وحدت اسلامی، خیابان بهشت به سمت  معراج شهدا خواهد بود.

این مراسم روز سه‌شنبه 26 خرداد ماه که مصادف است با سالروز شهادت 4 تن از سربازان اسلام  و پیشگامان مبارزه با استکبار وکاپیتولاسیون آمریکا، یعنی شهیدان بخارایی، امانی ، صفارهرندی و نیک‌نژاد ؛ برگزار می گردد.

در ضمن در شب قبل از مراسم تشییع؛ مراسم شب وداع دانشجویی ، دوشنبه 25 خرداد در محل دانشگاه تهران و با حضور ابدان مطهر بیست تن از شهیدان تازه تفحص شده  در مسجد دانشگاه تهران  به همت بسیج دانشجویی برگزار خواهد شد.

منبع:مشرق

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین