عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۶۷۵۴
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۳
رييس ستاد عمليات شمسا در كاظمين با ارايه گزارشي از فعاليت‌هاي اين ستاد، گفت: بيش از ۳۰هتل در كاظمين جهت اسكان زايران ايراني تدارك ديده ايم كه اميدواريم با بهبود شرايط لازم، سفر زيارتي سامرا و امامزاده سيدمحمد نيز تا عيد نوروز راه اندازي شود.
عقیق: حجت الاسلام والمسلمين نجفي‌روحاني، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق با حضور در جمع فعالان ستاد عمليات عتبات عاليات در شهر كاظمين و دفتر نمايندگي حج و زيارت در اين شهر با عوامل و دست‌اندركاران اين مركز ديدار و گفت‌وگو كرد.
وي در ديدار با رييس ستاد عمليات كاظمين با تأكيد بر لزوم جلب رضايت حداكثري زايران، خاطرنشان كرد: همگي بايد دست به دست هم داده و با تمهيدات كارشناسي دقيق و لازم براي تك تك لحظات حضور زايران در شهرهاي زيارتي عراق برنامه‌ريزي داشته باشيم.
حجت الاسلام والمسلمين نجفي ادامه داد: اگر ما خود را در جايگاه زاير عتبات عاليات قرار دهيم، بهتر خواهيم توانست نيازهاي لازم و ضرورت‌هاي فوري را درك كنيم.
همچنين هريجي، رييس ستاد عمليات شمسا در كاظمين با ارايه گزارشي از فعاليت‌هاي اين ستاد، گفت: بيش از ۳۰هتل در كاظمين جهت اسكان زايران ايراني تدارك ديده ايم كه اميدواريم با بهبود شرايط لازم، سفر زيارتي سامرا و امامزاده سيدمحمد نيز تا عيد نوروز راه اندازي شود.
وي با تأكيد بر اين‌كه حفظ حرمت زايران بر ما واجب است، افزود: بايد عملكردي داشته باشيم كه زاير عتبات عاليات اين سفر معنوي را با رضايتمندي كامل سپري كند، چراكه حق زايران ايراني است كه خدمات ارزشمند و در خور شأن دريافت كنند.
بنابر اين گزارش، حجت الاسلام والمسلمين نجفي‌روحاني در ادامه با شيخي، مسؤول جديد نمايندگي دفتر حج و زيارت در كاظمين و همچنبن عادل هژبري، مسؤول جديد نمايندگي دفتر حج و زيارت در نجف اشرف ديدار كرد.

منبع:حج
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین