عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۱۵۷۱
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۶
رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران خبر داد
برنامه‌های قرآنی سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ در ایام هفته بسیج اعلام شد که افتتاح 10 مرکز تخصصی جدید در زمینه حفظ قرآن از مهم‌ترین آنهاست.
عقیق:برنامه‌های قرآنی بسیج تهران بزرگ برای ایام هفته بسیج اعلام شد.

رحیم قربانی رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ از برگزاری مرحله پایانی جشنواره الحافظون طی روز‌های آغازین هفته بسیج خبر داد و گفت: مرحله نهایی جشنواره الحافظون که از روز 15 مرداد‌ماه 1393 در 15 رشته آغاز شده بود در روز‌های 29 و 30 آبان‌ماه در حسینیه حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار و اختتامیه آن در یکی از روز‌های هفته بسیج برگزار می‌شود.



قربانی قرعه‌کشی و اهدای جوایز مسابقه خطبه غدیر را یکی دیگر از برنامه‌های سازمان در هفته بسیج دانست و گفت: قرعه‌کشی و اهدای جوایز مسابقه خطبه غدیر که اواخر نیمه اول امسال برگزار شد در ایام هفته بسیج برگزار و به 110 نفر از برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ از راه‌اندازی چند شعبه جدید مرکز تخصصی حفظ قرآن توسط این سازمان خبر داد و گفت: یکی دیگر از برنامه‌های ما در هفته بسیج افتتاح حدود 10 شعبه جدید مرکز تخصصی حفظ قرآن است که نشانی این مراکز به زودی اعلام می‌شود.

قربانی درخصوص سایر برنامه‌های سازمان قرآن و عترت بسیج در هفته بسیج گفت: افتتاح برخی از پایگاه‌های قرآنی، چاپ و توزیع سومین شماره نشریه «مبین» ویژه حفظ قرآن و برنامه‌ریزی و اجرای چندین برنامه قرآنی در نواحی از دیگر برنامه‌های سازمان در هفته بسیج است.


منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین