عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۹۰۸۳
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴
ذکر امیرالمؤمنین با نوای حاج حسین سازور و حاج سعید حدادیان در هیئت موج الحسین(ع)
سعی کنیم غدیر شناس باشیم و در روز عید غدیر خطبه غدیریه را بخوانیم. هر مشکلی که داریم رو به نجف کرده و اشاره به علی کنیم تا مشکلمان حل شود. علی مظهر عجایب است...
گزارش تصویری

عقیق: مراسم جشن باشکوه شب عید سعید غدیر با حضور جمع زیادی از عاشقان امیرالمومنین(ع) در حسینیه موج الحسین برگزار شد

دراین مراسم حجت الاسلام والمسلمین رضا اصلانی سخنرانی کرد ودر ادامه حاج حسین سازور و حاج سعید حدادیان به مدح حضرت علی(ع) پرداختند
نکاتی از سخنان حجت الاسلام اصلانی را بخوانید؛

_ داعشی ها اموی های نوظهور هستند. ما روز غدیر را با امامت امام مهدی احیا خواهیم کرد. مسئله امامت جهان شمول خواهد شد. ما شیعه امامیه هستیم. مذهب کامل و شیعه کامل شیعه دوازده امامی است. در خطبه غدیر مطرح می شود که امامان بعد از پیامبر دوازده نفر هستند و همگی امام هستند و وصی و جانشین هستند.

_ خداوند تبارک و تعالی ائمه را هم در خطبه غدیر و هم در خطبه های دیگر معرفی کرده است. ما باید تک تک مان در ذهنمان بدانیم که غدیر خم یعنی تسلیم بودن به امامت امامان آسمانی. اطاعت از پیامبر یعنی اطاعت از علی و اطاعت از علی یعنی اطاعت از خداوند متعال.

_ کلمه اولی الامر، فقط در شأن اهل بیت می باشد. این کلمه مخصوص ائمه چهارده معصوم است. اطاعت از اولی الامر عین اطاعت از پیامبر است که اطاعت از پیامبر اطاعت از خداوند است که این آیه صریح و روشن قرآن می باشد.

_ خداوند ولی کسانی است که ایمان آورده اند. بعد از الله پیامبر ولایت دارد. ولایت آسمانی است و تعیین آن آسمانی است. خداوند می فرماید که من حق تعیین امام و تعیین جانشینی را دارم. اسلام منهای علی میوه و ثمره اش را در کربلا داد.

_ باید انسان کامل حاکم باشد. باید کسی که عدل جهانی را با قدرت الهی در جهان تثبیت کند بیاید که ایشان حضرت مهدی می باشد.

_ انبیا همه ریزه خوار علی هستند. سرالاسرار عالم هستی که در کعبه به دنیا آمده است علی است. ما نمی دانیم که علی کیست. آیینه تمام نمای خدا و حق تعالی علی است. علی حکیم است. علی قرآن ناطق است. تمام حقایق قرآن نزد علی است.

_ سعی کنیم غدیر شناس باشیم. در روز عید غدیر خطبه غدیریه را بخوانیم. عاشق علی باشیم. هر مشکلی که داریم رو به نجف کرده و اشاره به علی کنیم تا مشکلمان حل شود. علی مظهر عجایب است. این ذکر نادعلی ذکر قوی است. این ذکر را اگر از ته دل بگوییم دنیا را بهم می ریزد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین