عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۶۸۲۶
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰
خادمین حرم رضوی وارد بهاباد شدند
همزمان با دهه کرامت خادمان حرم مطهر علی بن موسی الرضا علیه السلام با حضور در شهرستان بهاباد، فضای این شهرستان را از شمیم شمس الشموس عطرآگین کردند.
عقیق: مردم ولائی بهاباد که خبر حضور خادمین حرم رضوی را شنیده بودند، ساعت‌ها زن ومرد پیر و جوان خود را برای استقبال از این عزیزان به میدان امام حسین علیه السلام بهاباد رسانده و منتظر ماندند تا خدام رضوی وارد بهاباد شدند.

چند سالی است که سنتی نیکو بنیان نهاده شده و همزمان با دهه کرامت و دهه اول ماه ذی‌العقده که روز نخست آن با ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و پایان آن نیز با ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی‌الرضا علیه السلام همزمان است، خدام حرم مطهر رضوی به استان‌های مختلف ایران سفر می‌کنند.

شهرستان بهاباد یکی از شهرستان‌هایی بود که خدام رضوی وارد این شهر شده و مورد استقبال با شکوه مردم آن قرار گرفتند.

خدام حامل پرچم حرم مطهر رضوی پیش از ظهر امروز و همزمان با دهه کرامت به همراه پرچم آستان قدس وارد شهرستان بهاباد در استان یزد شدند.

زیارت قبور مطهر شهدای ۸ سال دفاع مقدس

خادمین حرم رضوی با ورود به شهرستان بهاباد در ازدحام جمعیت مردم به گلزار شهدا بهشت محمدی رفته و با حضور خود در گلزار شهدای بهاباد نسبت به شهیدان دفاع مقدس ادای احترام کرده و با خواندن فاتحه یاد و خاطره شهدا دفاع مقدس را گرامی داشتند.

زیارت مقبره آخوند ملا عبدالله بهابادی معروف به صاحب حاشیه

در آستانه سالروز امامزادگان خدام رضوی با حضور در بهاباد به زیارت مقبره آخوند ملاعبد‌الله بهابادی صاحب حاشیه رفته و با قرائت فاتحه یاد این عالم ربانی را گرامی داشتند و مردم با حضور در این مقبره پرچم متبرک حضرت رضا علیه السلام را بوسه زدند و برای آن حضرت طلب آمرزش نمودند.

منبع: بهاباد از شمیم شمس الشموس عطرآگین شد | پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین