عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

برنامه های جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه (س)در حرم مطهر رضوی اعلام شد.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س)، خواهر بزرگوار امام هشتم شیعیان(ع) مراسم جشن میلاد در شب و روز ولادت از ساعت 20 تا 22در صحن جامع حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید جلال حسینی افزود : مراسم شب میلاد کریمه اهل بیت(س) فردا شب با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید حمید میر باقری برگزار می شود.

او گفت : مولودی خوانی و مداحی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام از برنامه های این مراسم است.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت : مراسم جشن سالروز ولادت بانوی مهر و وفا خواهر امام رضا (ع) حضرت معصومه سلام الله علیها نیز از ساعت 10 تا 14 روز پنج شنبه در رواق امام خمینی (ره)حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید جلال حسینی افزود در این مراسم،که همراه با مداحی و مولودی خوانی است، حجت اسلام و المسلمین جعفر اسلامی فر و حسینی قمی سخنرانی می کنند.

او با اشاره به ویژه برنامه شام میلاد حضرت معصومه (س) همزمان با شب جمعه از ساعت 20 تا 22در حرم رضوی گفت: در این مراسم با شکوه، نماز جماعت مغرب و عشا به امامت آیت الله مکارم شیرازی اقامه می‌شود.

گلباران حرم رضوی و تبریک و شادباش بانوان مشهدی به ساحت مقدس امام رضا (ع) از ویژه برنامه های سالروز حضرت معصوم سلام الله علیها در مشهد الرضا است .

روز اول ماه ذی‌القعده همزمان با سالروز حضرت معصومه آغاز دهه کرامت است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
0
0
برنامه هایی که ایام ولادت امام رضا در مشهد هست را اطلاع رسانی کنید که بریم
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین