عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۲۳۳۸
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۱
در نمایشگاه قرآن
علاقه مندان به حفظ آیات الهی می توانند با خرید فلش کارت های قرآنی به آسانی حافظ قرآن شوند.
عقیقهمزمان با برپایی بیست ودومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، بازدیدکنندگان می توانند با حضور در بخش فروش از محصولات و آثار قرآنی عرضه شده، دیدن کنند.
شاید یکی از شلوغ ترین بخش های نمایشگاه امسال بخش فروش قرآن های متنوع در ابعاد و شکل های گوناگون باشد.قرآن های عطری، قرآن های کوچک و بزرگ با ظواهر منقش از جمله این قرآن ها هستند.در کنار این محصولات علاقه مندان به حفظ آیات الهی می توانند از فلش کارت های قرآنی به آسانی حافظ قرآن شوند.


این فلش کارت های عرضه شده آمیزه علم با فن حفظ قرآن کریم است. همان طور که می دانید در بحث تقویت حافظه و شیوه های یادگیری ابزار و وسایل بسیار وجود دارد از این این تکنیک در اختیار علاقه مندان به حفظ قرآن کریم قرار گرفته تا به سادگی این آیات را ذهن خود نگه دارند.
از جمله ویژگی های این فلش کارت افزایش سرعت یادگیری، ایجاد نشاط و انگیزه در یادگیری، تنظیم فرایند حفظ و صرفه‌جویی در زمان، ماندگاری محفوظات و جلوگیری از فراموشی دارای لایه محافظ جهت جلوگیری از تماس، برنامه روزانه حفظ به زبان فارسی و عربی ، پشتیبانی و مشاوره رایگان و مرور سریع است.علاقه مندان به خرید فلش کارت های حفظ قرآن کریم می توانند به بخش فروش کتاب، غرفه 36 سالن B مراجعه کنند.
شایان ذکر است، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن هر روز از ساعت 18 تا 24 میزبان بازدیدکنندگان است.

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین