عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

اجتماع بزرگ مدافعان حرم در هیئت انصار بنی‌زهرا(س) کرمانشاه برگزار شد
اجتماع باشکوه و عظیم مدافعان حریم اهل بیت (ع) سال‌جاری در هیئت انصار بنی‌زهرا (س) کرمانشاه برگزار شد.

گزارش تصویری


عقیق کرمانشاه: در این مراسم سردار سرلشگر حسین همدانی فرمانده سابق لشگر 27 محمد رسول الله(ص) سخنرانی کرد و مداحان اهل بیت(ع) حاج مسلم مقدسی ، حاج مهدی محمدی ، حاج رضا کهراریان و کربلایی محسن بختیاری به مداحی پرداختند .

در پایان مراسم بیانیه‌ای از سوی جامعه مداحان و شعرای آیینی و هیئت‌های مذهبی استان کرمانشاه در راستای دفاع از حریم اهل بیت(ع) و محکومیت گروهک تروریستی داعش قرائت شد

فرمانده سابق سپاه محمدرسول‌الله (ص) استان تهران در این همایش پرشور که با حضور عموم مردم متدین و ولایتمدار شهر کرمانشاه و هیئت‌های مذهبی این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت شهدای گرانقدر منطقه کرمانشاه که برای باز شدن راه کربلا ۹۸۰۰ شهید و ستاره روشن داده گفت: ما امروز به برکت ایثار آنها امنیت داریم.

وی گفت: احسنت می گویم به مردم کرمانشاه که در این شرابط حساس امروز اجتماع مدافعان حرم را برپا کردند و ثابت کردند که بر سر و سینه زدن آنها واقعا عملی است و تا پای جان در راستای دفاع از حریم اهل بیت (ع) دفاع خواهند کرد.

سردار حسین همدانی افزود: داعش تنها یک بازیگر است و کارگردان نیست صدام و منافقین نیز تنها یک بازیگر بودند و همانطور که امام فرمودند هرچه فریاد دارید باید بر سر آمریکای جنایتکار بزنید، در دوران دفاع مقدس نیز وقتی رئیس جمهور کشور را ترور کردند آنجا نیز امام فرمودند که هرچه فریاد دارید باید بر سر آمریکای جنایتکار بزنید.

وی گفت: سه سال قبل اعلام کردند که به سوریه می رویم و حرمین شریفه را نابود خواهیم کرد اما جوانان رفتند و دفاع کردند و یگانی به نام حضرت عباس (ع) تشکیل دادند و ده ها شهید دادند و نتیجه آن شد که پاسداری کردند.

همدانی ادامه داد: بزرگترین دفاع در سوریه سخنان و خطبه های مفتی بزرگ اهل سنت سوریه بود که فرمود باید از روی نعش من بروید تا بتوانید مقام سیده زینب (س) را ویران کنید و در این راه شهید شد. حضرت آقا نیز در این مورد فرمودند: سوریه را در سطح انقلاب اسلامی ایران ببینید.

این تحلیل گر مسائل نظامی خاطر نشان کرد: سوریه همچنان در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی اولین کشوری بوده که به ایران اسلامی پیوسته و ایران را به رسمیت شناخته است.

همدانی گفت: تمام این موفیقت های ایران و حزب الله به برکت قدرت نظام جمهوری اسلامی و تمامی شهدای ایران اسلامی است که ۹۸۰۰ شهید آن متعلق به خطه کرمانشاه است.

وی افزود: مردم سوریه به حقایق نظام اسلامی ایران دیر رسیدند ولی در آخر به نتیجه رسیدند و جواب داد و به جوانانی همچون بسیج، بها و امکانات نظامی دادند و الحمدالله توانستند از پس مشکلات به خوبی برآیند.

فرمانده سابق سپاه محمد رسول الله (ص) ادامه داد: در دفاع مقدس بحثی وجود داشت به نام امداد غیبی که حقیقتا امداد غیبی به کمک مردم و حزب الله سوریه رفت و در جنگ لبنان و جنگ ۳۳ روزه نیز با اتحاد خوب مردم شیعه و سنی آمریکا از این وحدت و یکپارچگی بسیار ترسید.

این فرمانده نظامی گفت: خوشبختانه علما و مردم اهل سنت حزب الله با سلفی ها روبرو شدند و در مقابل آنان ایستادند که این نشان از بصیرت دینی و مذهبی آنان است و نتیجه این بصیرت این بود که گروه های تکفیری داعش دیدند که کاری در سوریه از پیش نمیبرند وارد عراق شدند و مطمئنا در عراق نیز کاری نمی توانند انجام دهند لکن مسلمانان نباید هوشیاری خود را از دست بدهند.

وی ادامه داد: گروه های تکفیری داعش سلفی هایی هستند که هم پیمان با طالبان و امثالم شده اند و هیچ فرقی با آنها ندارند و بدتر نیز هستند که غنیمت و اموال و تجاوز به نوامیس مردم را حلال می دانند که یکی از زمان هایی که این ها قدرت گرفتند و با بهانه خوبی می جنگیدند همین مساله جهاد نکاح بود.

وی افزود: امروز ۴۲ فوج و ۱۳۸ گردان لشگر برای دفاع از سوریه در قالب بسیج شکل گرفته و داعش در این شرایط کار احقمانه ای کرد که پس از شکست در سوریه وارد عراق شد زیرا با اتحاد شیعه و سنی به زودی در عراق نیز شکست خواهد خورد و داعش از اینکه مردم متحد شدند و لشکرهای خودجوش مردمی در حال دفاع هستند در وحشت است.

سردار همدانی گفت: در حقیقت مسئله داعش و جنایت هایی که انجام می شود جنگ روانی و نمایندگان کمسیسون امنیت ملی کشورمان در مجلس شورای اسلامی نیز سال گذشته در سفر به سوریه از نزدیک شاهد این جنایت ها و مسائل روانی در سوریه بودند.

وی در ادامه گفت: این تجمع هایی که در راستای دفاع از حریم اهل بیت (ع) تحت عنوان " مدافعان حرم" برگزار می شود باعث وحشت دشمن می شود و خود به نوعی یک پیام بزرگ دارد و لشکری عظیم است.

فرمانده سابق سپاه محمد رسول الله (ص) در پایان خاطر نشان کرد: مردم ما امروز شعار نمی دهند و حق هستند و بر حق نیز عمل خواهند کرد، شما که این تجمعات را برپا خواهید کرد پیرو باکری ها، همت ها، جعفری ها و امثالم هستید واین شهر با فدای ۹۸۰۰ شهید گلگون کفن در حمایت از انقلاب و ولایت و اسلام ایستاد و جنگید و پیروز شد و باید خوشحال بود که اینگونه نیت ها در یاد خدا باقی خواهد ماند و در نامه اعمال ثبت خواهد شد و یقینا مسلمانان اعم از شیعه و سنی با اتحاد خود پیروز خواهند شد و این وعده الهی است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
0
3
داعش
مرگت نزدیک است
به زودی به زباله دان جهالت تاریخی به دست فرزندان شیعه علی فرستاده خواهی شد.
یاحسین لبیک لبیک
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
0
3
داعش
مرگت نزدیک است
به زودی به زباله دان جهالت تاریخی به دست فرزندان شیعه علی فرستاده خواهی شد.
یاحسین لبیک لبیک
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین