عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

رییس اداره تبلیغات اسلامی استان البرز گفت :۱۳۰ مسجد در استان البرز برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف اعلام آمادگی کرده اند .

عقیق:رییس اداره تبلیغات اسلامی استان البرز گفت :۱۳۰ مسجد در استان البرز برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف اعلام آمادگی کرده اند .

حجت الاسلام سید عباس مسعودی اظهار کرد: 130 مسجد در سطح استان البرز برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف اعلام آمادگی کرده‌اند.

 وی افزود: پیش بینی ما برای  ثبت نام حدود 14 هزار نفر برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف است اما با توجه به ثبت نام داوطلبان از طریق اینترنت احتمال تغییر در تعداد افراد متقاضی وجود دارد.

 حجت الاسلام مسعودی در رابطه با مکان های برگزاری  مراسم معنوی اعتکاف در کرج نیز خاطرنشان کرد  :مصلی نمازجمعه کرج ،مسجد اعظم مهرشهر و مسجد جامع رجایی شهر در لیست ثبت نام بوده و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت تبیان البرز واستفاده از لینک ثبت نامی با انتخاب مکان دلخواه نسبت به ثبت نام در مراسم معنوی اعتکاف  اقدام کنند.

 حجت الاسلام مسعودی استقبال خواهران استان البرز را بیشتر از برادران دانست و افزود :استقبال خواهران در استان البرز به نسبت برادران بیشتر بوده و خواهران بیشتری برای ثبت نام و شرکت در این مراسم معنوی اعلام آمادگی کرده‌اند.

 

منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اشرف عبدتلهی مهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۱
0
0
برای ثبت نام اعتکاف چه مراحلی باید انجام شود
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین