عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۷۲۱۷
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰
چهارشنبه همین هفته استان فارس میزبان پیکرهای پاک هفت شهید گمنام می‌شود.
عقیق: چهارشنبه همین هفته استان فارس میزبان پیکرهای پاک هفت شهید گمنام می‌شود.

مدیر کل این اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس اظهار داشت: هفت شهید گمنام از روز چهارشنبه دهم اردیبهشت تا شنبه سیزدهم اردیبهشت همزمان با سالروز شهادت حضرت امام هادی النقی (ع) مهمان مردم استان فارس خواهند شد.

حسن خلیلی افزود: مراسم استقبال از پیکر این شهدای گمنام دوران دفاع مقدس که به تازگی در منطقه عملیاتی جنوب تفحص شده‌اند روز چهارشنبه ساعت 7:30 صبح در فرودگاه بین‌المللی شهید آیت الله دستغیب با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

به گفته وی، پس از مراسم استقبال، پیکر مطهر این شهدا به معراج شهدای شیراز واقع در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس انتقال داده می‌شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس بیان کرد: مردم شهرهای  بیرم (لامرد)، بنارویه (لارستان) و کنار تخته (کازرون) میزبان این شهدا خواهند بود.

به گفته خلیلی، روز شنبه سیزدهم اردیبهشت همزمان با سالروز شهادت حضرت امام هادی(ع)، دو شهید در بیرم، دو شهید در شهر بنارویه و سه شهید در شهر کنار تخته تشییع و خاکسپاری خواهند شد.

وی در ادامه ابراز داشت: تاکنون 162 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در 52 نقطه استان تدفین و خاکسپاری شده است که هم اکنون نیز بیش از 90 نقطه دیگر استان در انتظار شهید گمنام هستند.

وی خواستار همت مسئولان و مدیران شهرستانی و استانی در ساخت حرم مطهر شهدای گمنام شد و گفت: این شهدا که سالیان سال گمنام بوده‌اند نباید بیشتر از این گمنام بمانند.

خلیلی خاطرنشان کرد: مراسم بزرگ وداع با شهدای گمنام همزمان با نماز مغرب و عشا همراه با دعای پر فیض کمیل روز پنج شنبه یازدهم اردیبهشت ماه جاری با حضور اقشار و مسئولان در حرم حضرت احمد بن موسی(ع) برگزار می‌شود.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین