عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۶۷۵
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۰
در بانك اطلاعاتی تمام سوابق مداحان از تحصيلات، آموزش، آدرس محل سكونت و مشخصات فردی آنها درج می‌شود تا نكته‌هايی كه از طريق مداحان در مرا‌سم‌های خانگی مطرح می‌شود در صورت مشكل از طريق اين بانك پيگيری شود.

عقیق: حجت‌الاسلام علی خادمی، مديركل تبليغات اسلامی استان لرستان‌ امروز سه‌شنبه، 14 آذر‌ماه در ديدار بانوان مداح لرستانی با نماينده ولی ‌فقيه در لرستان كه در بيت ايشان برگزار شد، در سخنانی با اشاره به اين‌كه بانوان در جهات مختلف در شكل‌دهی شخصيت جامعه جايگاه خاصی دارند، گفت: به بركت انقلاب اسلامی، جامعه بانوان از مظلوميتی كه در گذشته در عرصه‌های مختلف بر آنها تحميل شد خارج شدند، استعدادهای آنان در عرصه‌های مختلف ظهور پيدا كرده است.

وی به برگزاری مراسم روضه خانگی اشاره كرد و افزود: اين مراسم‌ها نعمت ارزشمندی است كه در هيچ جای دنيا وجود ندارد.

حجت‌الاسلام خادمی ادامه داد: در شهرستان خرم‌آباد تاكنون 200 نفر مداح شناسايی شد و اين مداحان در دوره‌های مختلف مقتل‌خوانی، بيان مصائب وارده بر اهل بيت(ع)، مباحث اخلاق شركت كرده‌اند.

مديركل تبليغات اسلامی لرستان از راه‌اندازی بانك اطلاعاتی مداحان خبر داد و افزود: در اين بانك اطلاعاتی مشخصات مداحان در سه گستره حوزه، دانشگاه و تجربی درج می‌شود و به مداحان كد شناسايی اعطا می‌شود.

وی تصريح كرد: در بانك اطلاعاتی تمام سوابق مداحان از تحصيلات، آموزش، آدرس محل سكونت و مشخصات فردی آنها درج می‌شود تا نكته‌هايی كه از طريق مداحان در مرا‌سم‌های خانگی مطرح می‌شود در صورت مشكل از طريق اين بانك پيگيری شود.

خادمی در ادامه از مداحان خواست در صورتی‌كه در مورد مسائلی كه اطلاع درست ندارند، پاسخ ندهند و گفت: در پايان از خانواده‌ها خواست برای برگزاری مراسم خانگی، مداحان و مبلغان را از طريق اين بانك اطلاعاتی انتخاب كنند.


منبع: ایکنا

کدخبرنگار: 211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین