عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه خصوصیات شهید صیاد شیرازی را به‌عنوان الگوی شایسته و موفق عنوان کرد.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه خصوصیات شهید صیاد شیرازی را به‌عنوان الگوی شایسته و موفق عنوان کرد و گفت: ایشان الگوی کاملی در سطوح مختلف فرماندهی و مدیریتی بودند.

مراد‌علی محمدی، مدیرکل حفظ آثار و نشر  ارزش های دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت 21 فروردین سالروز شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی گفت: مقام معظم رهبری در اوصاف شهید صیاد شیرازی فرمودند: او مانند دیگر مردان حق، از روزی که قدم در راه انقلاب نهادند همواره سر و جان خود را برای نثار در راه خدا بر روی دست داشتند.

وی اظهار کرد: شهید امیر سپهبد صیاد شیرازی دارای خصوصیات بارز و برجسته‌ای بودند که از جمله آن‌ها خصوصیات مدیریتی ایشان با اعتقاد کامل و راسخ نسبت به هدف است.

شهید صیاد شیرازی برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفته را اصولی و دقیق انجام می‌داد

محمدی افزود: این شهید بزرگوار برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفته را اصولی و دقیق انجام می‌داد و اجرای برنامه‌ها را به‌خوبی هدایت و نظارت می‌کرد، در صحنه‌های مختلف نبرد در خطوط مقدم حضور داشت و از نزدیک یگان‌های مختلف نظامی را هدایت می‌کرد.

وی با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی همچنین با سطوح مختلف نظامی در ارتباط بود و از نظرات و پیشنهادات استقبال می‌کرد، گفت: رفتارها و شیوه‌های مدیریتی این شهید بزرگوار به‌عنوان یک الگوی شایسته و موفق در سطوح مختلف فرماندهی و مدیریتی از سطوح عملیاتی تا سطوح عالی برای فرماندهان و مدیران قابل استفاده و بهره‌برداری است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان تأکید کرد: شیوه‌های یاد شده در دانشگاه‌ها به‌ویژه دانشگاه‌های نظامی قابل تدریس و انتقال به نسل‌های آینده است.

وی با اشاره به برخی از خصوصیات فردی این شهید بزرگوار به تواضع، تقوا، تعهد، ساده‌زیستی، مطیع محض ولایت بودن، انس با قرآن، عنایت به مسائل اخروی، شجاعت و شهامت اشاره کرد و گفت: او شیفته شهادت بود و به این آرزو رسید.

منبع:ایکنا

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین