عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

مدیرکل اوقاف مازندران گفت: مادران و همسران شهدا، بهترین نمونه و الگوی صبر و صلابت و یادگاران ارزشمندی هستند که همواره شایسته تقدیر و سپاس همه افراد جامعه بوده و خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت الاسلام ستار علیزاده اظهار کرد: به همین مناسبت این روز را روز تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری کردند.

وی با بیان اینکه مادران و همسران شهدا در طول 8 سال دفاع مقدس حماسه های جاویدی ساختند که قلم توانایی نوشتن آن نیست، گفت: تاریخ همیشه از مادران و همسران شهدا به نیکی یاد خواهد کرد.

علیزاده با اشاره به اینکه مادران و همسران شهدا با صبر و استقامت خود دشواری‌ها را تحمل کردند و هم اکنون نیز در تمام عرصه های مختلف کشور حضوری پررنگ دارند، افزود: همسران شهدا با تربیت یادگاران همسران خود آنها را برای انقلاب و دوران شکوفایی این سرزمین آماده می کنند چه بسا همسرانی که خود دارنده رتبه های علمی و سیاسی در کشور هستند و فرزندان آنها هم با الگو گرفتن از پدران شهید خود در شکوفایی کشور سهیم شده اند.

توزیع 150 هزار مهر در اماکن متبرکه مازندران

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: 150هزار مهر در امامزادگان، مساجد و اماکن متبرکه مازندران توزیع شد.

حجت الاسلام ابراهیم حیدری بیان کرد: این تعداد مهر در مساجد بین راهی مازندران توزیع شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: این تعداد مهر در راستای تعویض مهرهای فرسوده انجام پذیرفت.

تشریح 10 وقف جدید در مازندران

از ابتدای سال تا کنون 10 وقف جدید در استان مازندران به ثبت رسیده است که در ادامه به تشریح این تعداد موقوفات می‌پردازیم.

بهزاد صادقی از ثبت یک وقف جدید در شهرستان نوشهر خبر داد و گفت: این وقف جدید در اولین روز آغاز طرح آرامش بهاری در مازندران ثبت شده است.

رئیس اداره اوقاف شهرستان نوشهر و چالوس تصریح کرد: این وقف جدید به موجب ارائه مشاوره وقف در خیمه معرفت طرح آرامش بهاری ثبت شده است. صادقی با بیان اینکه واقف خیراندیش 500 متر از زمین خود را وقف کرد، افزود: این زمین با نیت ساخت مسجد، مراکز فرهنگی و قرآنی وقف شده است.

منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هیئتی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
0
0
واقعا بخش مازاندارن رو ضعیف کار میکنید
مازندران مداحی قدری به اسم ابوذر بیوکافی(شاگرد آٔای سلحشور،حدادیان و طاهری و . . .) بهتر نیسست از این جوونا حمایت کنید؟
آدرس سایتشون:http://sarollah.com/
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین