عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۴۶۹۱
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۹
با حضور چهره‌های روحانی، قرآنی و انقلابی از شبکه قرآن پخش می‌شود
فردا در آخرین روز سال ۹۲ و روز تحویل سال ۹۳، شبکه قرآن و معارف سیما با تدارک برنامه «هفت‌سلام» به همراه چهره‌های نام‌آشنای متعددی میهمان خانه‌های مردم ایران خواهد بود.
عقیق: محمدحسین رنجبران مدیر گروه اجتماعی و خبرنامه‌های مستند شبکه قرآن و معارف سیما با اشاره به ویژه برنامه تحویل سال 1393 شبکه قرآن و معارف سیما با عنوان «هفت سلام» گفت: ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه قرآن و معارف سیما از ساعت 11 صبح تا 11 شب با مهمانانی ویژه از قشرهای مختلف میهمان خانه‌های مردم خواهد بود که به مردم متدین پیشنهاد می‌کنم یک ساعت قبل از سال تحویل را که فضای معنوی خاصی حاکم است پای صحبت‌های دلنشین استاد فاطمی‌نیا بنشینند.

وی به دیگر برنامه‌های این شبکه در لحظه تحویل سال اشاره کرد و ادامه داد: در این برنامه حامد زمانی خواننده انقلابی کشورمان آخرین قرائت قرآن و اذان مغرب و عشاء سال 92 را عهده‌دار خواهد بود و علاوه بر آن ذکر مصیبتی از حضرت زهرا(س) را به صورت زنده اجرا می‌کند.

رنجبران اجرای قطعه مهتاب را از دیگر برنامه‌های حامد زمانی اعلام کرد و افزود: ما در این برنامه همچنین میزبان حجت‌الاسلام پناهیان و همسرش هستیم و در خصوص نشاط معنوی در خانواده‌ها گفت‌وگو خواهیم کرد.

مدیرگروه اجتماعی و برنامه‌های مستند شبکه قرآن و معارف سیما با اشاره به دیگر مهمانان برنامه تحویل سال افزود: اعظم نوروزی نفر اول حفظ کل کشور در سال 92، جعفر فردی نفر اول قرائت قرآن کشور در سال جاری به‌ همراه برادرش حسین فردی و خانواده شاکرنژاد متشکل از حامد، حمید و پدر بزرگوارشان از جمله مهمانان قرآنی شبکه قرآن خواهند بود؛ همچنین نفرات اول مسابقه اسراء و یک خانواده شهید قرآنی هم در لحظه تحویل سال در شبکه قرآن حاضر خواهند شد.

رنجبران از حضور حیدری قهرمان جودوی کشور و نفر سوم جهان و سیدمهدی سید صالحی مهاجم تیم پرسپولیس در این برنامه خبر داد و گفت: آقایان نادر طالب‌زاده، محمد کوثری، بهروز شعیبی، آیت‌آلله حسینی بوشهری،‌حجت‌الاسلام راشد یزدی و شهاب مرادی از دیگر مهمانان تحویل سال شبکه قرآن خواهند بود.

 

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین