عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۴۶۳۵
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۹
به همت شبکه قرآن صورت می‌گیرد
مسابقه «چشمه‎های جاری» با محوریت حفظ سوره مبارکه «انسان» به همت شبکه قرآن و معارف سیما در ایام نوروز سال 1393 برگزار می‌شود.

عقیق: طرح »چشمه‌های جاری» همزمان با نوروز سال 1393 که متقارن با ایام عزاداری حضرت زهرا(س) است، به حفظ دسته جمعی سوره مبارکه «انسان» می‌پردازد تا از این طریق شبکه قرآن و معارف سیما همگام با سایر نهادها در جهت تحقق مطالبات مقام معظم رهبری مبنی بر داشتن 10 میلیون حافظ قرآن گامی مؤثر برداشته باشد.

بنابر این گزارش، در طرح «چشمه‌های جاری» روزانه مسابقه پیامکی نیز درنظر گرفته شده است؛ در این مسابقه که از 28 اسفندماه تا 16 فروردین‌ماه برگزار می‌شود سؤالاتی از مفاهیم و مضامین سوره مبارکه «انسان» طراحی شده است همچنین برنامه‌ای با همین عنوان هر شب ساعت 20 از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

طرح «چشمه‌های جاری» به همت شبکه قرآن و معارف سیما و با همکاری سازمان‌هایی همچون بسیج صدا و سیما،بسیج تهران بزرگ، بسیج دانشجویی، ستاد راهیان نور، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها، سازمان اوقاف و امور خیریه، رادیو قرآن، حرم امام رضا، حرم حضرت احمدابن موسی، حرم حضرت معصومه(س) و مسجدجمکران در ایام نوروز سال 1393 برگزار می‌شود.

 

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین