عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۴۵۱۷
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۳
علیرضا صالحیان عنوان کرد
خبرگزاری تسنیم: مسئول طرح هُما در راهیان نور جنوب گفت: هدف از اجرای طرح هُما توسط ستاد مرکزی راهیان نور، هدایت، مشاوره و اطلاع رسانی به کاروان‌های راهیان نور به خصوص زائرانی است که با خودروی شخصی به راهیان نور می‌آیند.

عقیق: علیرضا صالحیان مسئول طرح هُما در راهیان نور جنوب گفت: هدف از اجرای طرح هُما توسط ستاد مرکزی راهیان نور، هدایت، مشاوره و اطلاع رسانی به کاروان‌های راهیان نور به خصوص زائرانی است که با خودروی شخصی به راهیان نور می‌آیند. پیش بینی شده که برای رفاه حال این زائرین خدماتی ارائه شود. این طرح در حال حاضر در 3پایگاه در راهیان نور جنوب کشور در مناطق دو کوهه، معراج شهدا محمودوند اهواز و مسجد جامع خرمشهر در حال فعالیت و انجام ماموریت است.

وی افزود: امسال بروشورهایی در قالب مسافت مناطق، زمان بین یادمان‌ها، برای سهولت در جابه جا شدن مسافرین تحویل مدیر کاروان‌ها داده می‌شود. این طرح از تاریخ 20 اسفندماه «روز ملی راهیان نور»تا تاریخ 12فروردین ماه سال 93 ادامه دارد. در این طرح تعداد30 خادم در دو گروه 15 نفره در حال فعالیت هستند.

طرح «هما» با عنوان طرح هدایت، مشاوره و اطلاع رسانی در نظر گرفته شده که طبق آن خادمین با نقشه‌ها و اطلاعاتی که در دست دارند مردم را راهنمایی می‌کنند.


منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین