عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۴۴۲۳
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۶
به مناسبت مصادف شدن نوروز با ایام فاطمیه معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه ، دو مسابقه بزرگ «پیام یاس نبوی» و «آرامش بهاری» را با صدها جایزه ارزنده برگزار می کند.

عقیق: مجتمع فرهنگی پژوهشی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه به مناسبت عید نوروز و شروع تعطیلات آغاز سال 1393، کتابچه مسابقه آرامش بهاری را ویژه طرح نوروزی آرامش بهاری که توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار خواهد شد، منتشر کرد.

براساس این گزارش، در این کتابچه مطالبی چون «سالی که گذشت چه کردم؟»، »کوچه ها را آب و جارو کنید»، «امانه!!!»، «تا باشد از این رسم ها»،« لحظه ای توجه کن!» ، «خودسنجی بهتر از دیگرسنجی»، «زن هم گل است؛اگر خود را در گلبرگ عفاف پنهان کند» و ... به چاپ رسیده است.

 
لازم بذکر است ، مسابقه ویژه آرامش بهاری نیز در انتهای این کتابچه است که علاقه مندان در صورت تمایل، با مطالعه کتابچه و پاسخگویی به سئوالات، می توانند با عدد گزینه های صحیح که به صورت یک عدد 15 رقمی از چپ به راست خواهد بود، به سامانه 100001151100 پیامک و در مسابقه فوق شرکت نمایند.

همچنین به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و ویژه برنامه «طرح سوگواره یاس نبوی» که توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار خواهد شد،  کتاب مسابقه پیام یاس نبوی 1393را منتشر کرد.

براساس این گزارش ، مسابقه ویژه پیام یاس نبوی نیز در انتهای این کتاب آمده  است که علاقه مندان در صورت تمایل، با مطالعه کتاب و پاسخگویی به سئوالات، می توانند با ارسال پاسخ نامه خود به آدرس های مندرج در توضیحات انتهای کتاب، در این مسابقه شرکت کنند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت سازمان اوقاف و امور خیریه و یا ادارات اوقاف سراسر کشور مراجعه نمایند.

 

منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین