عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۴۱۲۶
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۳
نخستین جامعه مجازی مهدویت در ایران با عنوان 'منتظر پاتوق' با محوریت زمینه سازی ظهور حضرت حجت(ع) مکانی برای اشتراک گذاری افکار دینی و مهدوی با نشانی اینترنتی mp ۳۱۳.ir راه اندازی شد.
عقیق: نخستین جامعه مجازی مهدویت در ایران با عنوان "منتظر پاتوق" با محوریت زمینه سازی ظهور حضرت حجت(ع) مکانی برای اشتراک گذاری افکار دینی و مهدوی است که ازسوی پایگاه اینترنتی "قبیله منتظر" راه اندازی شده است. منتظر پاتوق یک شبکه اجتماعی قدرتمند مبتنی بر وب است که کاربران آن می‌توانند یک ارسال با طول بیشتر از 10 هزار کاراکتر به همراه تصویر، ویدئو، لینک و فایل داشته و با دنبال کردن کاربران، افکار و نظرات خود را با سایرین به اشتراک بگذارند.

متنظر پاتوق توسط هر وسیله‌ متصل به اینترنت ازجمله تلفن همراه دنبال‌پذیر است! این وبسایت با همکاری دو گروه پژوهشی قبیله منتظر و جنبش سایبری313 به منظور ترویج فرهنگ انتظار راه اندازی شده است.
در این شبکه مجازی فعال ترین گروه های دینی و مهدوی و فعال ترین کاربران مهدوی و برترین پست ها به صورت آنلاین نمایش داده می شوند.
شایان ذکر است، شبکه مجازی "پاتوق منتظر" در پایگاه اینترنتی گروه فرهنگی پژوهشی قبیله منتظر به نشانی اینترنتی mp 313.ir منتظر پیوستن علاقه مندان به گفتگوی مهدوی است.


منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین