عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۴۱۰۴
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۸
ویژه برنامه «آیه‌های سرخ» با هدف گرامیداشت سالروز تأسیس بنیاد شهید و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قرآنی کشور پوشش مراسم غبارروبی اهل قبور و شهدای سراسر کشور در آخرین پنجشنبه سال ۹۲ می‌پردازد که از رادیو قرآن پخش خواهد شد.

عقیق: همزمان با فرارسیدن ایام نوروز و غبارروبی مزار مطهر شهدا ویژه برنامه‌ای با عنوان «آیه‌های سرخ» از شبکه رادیویی قرآن پخش می‌شود.

با نزدیک شدن به ایام نوروز و روز بزرگداشت شهدا و غبارروبی مزار معطر شهدا ویژه برنامه «آیه‌های سرخ» کاری از گروه قرآن، اطلاع رسانی و امور مجازی» روز 22 اسفندماه جاری به صورت زنده پخش خواهد شد.

گرامیداشت سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قرآنی کشور از اهداف اصلی پخش این برنامه است.

پرداختن به موضوع شهادت و یادآوری جهاد و شهادت از دیدگاه قرآن، معرفی تعدادی از شهدای قرآنی کشور، گرامیداشت یاد و خاطره اهل قبور و تذکر و یادآوری مسئله معاد و حیات پس از مرگ، پوشش مراسم غبارروبی اهل قبور و شهدای سراسر کشور در آخرین پنجشنبه سال 92،  پخش تلاوت قاریان شهید و همچنین مصاحبه با خانواده اساتید و یاران شهدای قاری از دیگر آیتم‌های این ویژه برنامه خواهد بود.

این برنامه، روز شهید در تاریخ 22 اسفندماه 92 از ساعت 16:20 به مدت زمان 40دقیقه به سردبیری و تهیه کنندگی فاطمه رحمانی از گروه قرآن، اطلاع رسانی و امور مجازی به روی آنتن خواهد رفت.


منبع:تسنیم

211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین