عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۳۸۰۳
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۹
مراسم تشییع پیکر فرمانده مجاهد حزب‌الله که هنگام اجرای وظیفه جهادی و دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(س) و مقدسات اسلامی شهادت رسید با حضور خیل عظیم شیعیان نبطیه برگزار شد.
عقیق: حزب‌الله و مقاومت اسلامی لبنان و اهالی  استان "نبطیه" لبنان پیکر فرمانده مجاهد «علی عبدالحسین فرحات» با کنیه "خمینی" که در درگیری با تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید را تشییع کرد.

کاروان تشییع پیکر این شهید والامقام که هنگام اجرای وظیفه جهادی و دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(س) و مقدسات اسلامی شهادت رسید از یکی از میادین خیابان "بئر القنديل" با حضور خیل عظیم شیعیان آغاز شد و پس از حرکت خیابان‌های نبطیه را فرا گرفت.

در مراسم تشیع پیکر این فرمانده مجاهد، مقامات حزب‌الله، «فضل الله قانصو» نماینده حزب عربی سوسیالیستی بعث در لبنان، دکتر احمد كحيا شهردار نبطیه، سران کشوری و لشکری، طلاب و علمای منطقه، طرفداران مقاومت اسلامی و گروه پیشاهنگان امام مهدی(عج) حضور داشتند.

شیعیان این شهر جنوب لبنان در حالی که پرچم حزب‌الله و امل، تصاویری از امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و رهبران حزب‌الله را در دست داشتند با شعار "لبیک یا زینب(س)" و "لبیک یا حسین(ع)" پیکر شهید علی عبدالحسین فرحات را تشییع کردند.

پیکر شهید با تابوتی پيچيده در پرچم حزب‌الله بر روی دوش تشییع کنندگان خیابان‌‌های نبطیه را پیمود و به گلزار شهدای این شهر رسید و پس از اقامه نماز به امامت «شیخ عبدالحسین صادق» در گلزار شهدا و در جوار سایر شهدای حزب‌الله به خاک سپرده شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین