عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۷۹۴۱
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۱
حجت الاسلام رمضان علی زاده؛
پژوهشگر مهدوی پیاده روی اربعین را رایحه ای از ظهور امام عصر(ع) دانست و گفت: به تحقیق امام زمان(ع) در کربلا جلوه ای کرده اند که چنین جمعیت کثیری از شیعیان به عشق سیدالشهدا(ع) با پای پیاده به کربلای معلی می روند.
عقیق: حجت الاسلام عباس رمضان علی زاده، پژوهشگر مهدوی، بااشاره به پیاده روی اربعین از مسیر نجف تا کربلا گفت: در هیچ کجای دنیا و در هیچ زمانی تاکنون سابقه نداشته است که چنین جمعیتی از سراسر دنیا به عشق رهبرانشان تجمع کرده و این مسیر طولانی را بپیمایند.

وی افزود: این درحالی است که برای حضرت سیدالشهدا(ع) این چنین شوری برپاست و عشق و ارادت به امام حسین(ع) قرن هاست که جاری و ساری است.
حجت الاسلام رمضان علی زاده پیاده روی اربعین را رایحه ای از ظهور امام عصر(ع) دانست و بیان داشت :به تحقیق امام زمان(ع) در کربلا جلوه ای کرده اند که چنین جمعیت کثیری از شیعیان به عشق مولایشان سیدالشهدا(ع) با پای پیاده به کربلای معلی می روند.
این پژوهشگر مهدوی با بیان اینکه امام عصر(ع) منتقم خون امام حسین(ع) هستند، اظهارداشت: این جمعیت عظیم براساس همین مساله و عشق به امام حسین(ع) و منتقم ایشان این حرکت را آغاز می کنند.
وی بااشاره به صحبت یکی از شاگردان عراقی آیت الله بهجت که در این مسیر موکب دارد، تصریح کرد: این فرد معتقد است که ظهور امام عصر(ع) در کربلا اتفاق افتاده و این جمعیت میلیونی که رهسپار کربلا هستند؛ نشان داده اند که جریان ظهور در این منطقه به وقوع پیوسته است.
حجت الاسلام رمضان علی زاده با بیان اینکه این پیاده روی اعلام آمادگی هم در نیروی انسانی و هم در تسلیهات برای ظهور است، ادامه داد: این جمعیت اعلام می کنند که ما با پای پیاده به میدان آمده ایم تا اعلام کنیم که این حرکت ما فقط با نیت تعجیل در فرج ظهور امام عصر(ع) است.
این پژوهشگر مهدوی این حرکت را از شعائر الهی دانست و بیان داشت: چنین حرکتی فقط در زیارت خانه خدا مشاهده می شود و پیاده روی اربعین را می توان یکی از شعائر الهی دانست که باید بزرگ داشته شود؛ چرا که نسیمی از ظهور امام عصر(ع) را در خود دارد.
وی ادامه داد: اقبال شیعیان به کربلا با همه تبلیغات مسموم وهابیت برای زیارت بارگاه سیدالشهدا(ع) و شبهات آنها برای امام حسین(ع) و عاشورا نشان دهنده عظمت اسلام و یاران پا در رکابی است که می توانند امام زمانشان را یاری کنند.
حجت الاسلام رمضان علی زاده بااشاره به فرمایش امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه راه قدس از کربلا می گذرد، خاطرنشان کرد: این جمعیت میلیونی در این پیاده روی این فرمایش امام را جامه عمل پوشانده و اعلام می دارند که ما این راه را فتح کرده ایم و به سمت ظهور پیش می رویم.

منبع:شبستان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین