عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۷۹۱۷
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۳
مدير كل تبليغات اسلامي خوزستان، با دعوت از هيأت‌هاي مذهبي جهت استقرار در مسير كاروان‌هاي حسيني اظهار داشت: در حال حاضر، بيش از ۸۰ هيأت در مسير و مرز چزابه و بيش از ۱۰۰ هيأت در مسير و مرز شلمچه در حال خدمت رساني به مردم هستند.
عقیق: حجت الاسلام محمدحسين بلك، مدير كل تبليغات اسلامي خوزستان، از برگزاري ويژه برنامه‌هاي فرهنگي و مذهبي در مرز خروجي استان همزمان با خروج زائران حسيني به سمت كربلا خبر داد.

وي با دعوت از هيأت‌هاي مذهبي جهت استقرار در مسير كاروان‌هاي حسيني اظهار داشت: در حال حاضر هيأت هايي از شهرستان‌هاي اهواز، بستان، سوسنگرد، آبادان و خرمشهر جهت پذيرايي در مرزهاي استان استقرار يافته اند.

مدير كل تبليغات اسلامي خوزستان در ادامه بيان داشت: بيش از ۸۰ هيأت در مسير و مرز چزابه و بيش از ۱۰۰ هيأت در مسير و مرز شلمچه در حال خدمت رساني به مردم هستند.

وي با اشاره به خدمات رساني هيأت‌هاي مستقر در مرزهاي استان اظهار داشت: برپايي تكيه‌هاي عزاداري، ارائه خدمات رفاهي از جمله توزيع عذا و پذيرايي و توزيع بسته‎هاي فرهنگي ويژه اربعين از برنامه‌هاي اين هيأت‌ها در طول مدت استقرار در مرز‌ها است.

حجت الاسلام بلك با بيان اين كه مدت زمان زيادي طول مي‌كشد تا رواديد لازم جهت خروج از كشور مهيا شود، خاطر نشان كرد: با اعزام روحاني به مرزهاي شلمچه و چزابه نماز جماعت در نوبت‌هاي مختلف برپا مي‌شود.

وي در ادامه ابراز داشت: با توجه به نياز مبرم و اهميت آشنايي با مسائل شرعي چند تن از روحانيان استان به‌صورت دائم جهت پاسخگويي به سؤالات شرعي مردم در مرزها مستقر شده اند.

مدير كل تبليغات اسلامي خوزستان پخش قرآن و مداحي جهت افزايش فضاي معنوي مرزهاي استان را از ديگر برنامه‌هاي اين اداره در اين ايام دانست.

حجت الاسلام بلك با اشاره به حضور پرشور مردم از نقاط گوناگون خوزستان جهت شركت در مراسم اربعين امام حسين(ع) در كربلا اظهار داشت: اين صحنه‌ها اوج دلداگي و عاشقي مردم ايران نسبت به اهل بيت(س) است.


منبع:حج

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین