عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۷۷۹۵
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۰۱:۵۱
و تو ای معاویه در این روز در مکه تابع پدر و در عقیده او مشرک بودی، لکن پدرم علی (ع) با حضرت پیامبر اسلام (ص) بود و در دین و عقیده او ثابت قدم و استوار و محکم بود.

عقیق: ناصر بابا محمدی مدیر انتشارات اسوه با اعلام خبر انتشار کتاب "فرعون و هامان در اسلام" گفت: این اثر نوشته محمود رسولی گوشه ای از قدرت بیان و احتجاج و مشاجرات امام حسن(ع) را با یاوه گویان و باطل گرایان در 10 فصل ترسیم می کند.

وی ادامه داد :اینک توطئه نافرجام توطئه گرایان، معاویه را از گفتار امام حسن(ع( بشناسید، ولید بن عقبه والی شراب خوار، تنزیه هند از قذف به زنا صحیح است؟ احتجاج عمروبن العاص برمعاویه با حدیث غدیر، قضاوت معاویه در مفاخره یزید با امام حسن(ع)، خودباختگان وامانده اند، تحلیل سخنان معاویه، طرح مساله خونخواهی معاویه با شامیان، فدک در کشاکش گرایش ها و سیاست های متضاد، آخرین نقشه معاویه، نامه های معاویه به شخصیت های اسلامی، عوامل نفوذی حساب خود را بدانند و مروان دو چهره ساز منافق از جمله مطالبی است که در این اثر به چشم می خورد.

به گفته وی در بخشی از "معاویه را از گفتار امام حسن(ع) بشناسید" عنوان شده است:" اینک ایزد منان تعالی ذکره در حالی که دشمنان دین قرآن غیظشان گلویشان را فشار می داد، طرد و ردشان نمود. به هیچ کاری دست یابی نکردند. در همین زمینه خدای متعال در دو سوره از قرآن کتاب آسمانی خود ابوسفیان و هوادارانش را کافر معرفی می فرماید و تو ای معاویه در این روز در مکه تابع پدر و در عقیده او مشرک بودی، لکن پدرم علی(ع) با حضرت پیامبر اسلام (ص) بود و در دین و عقیده او ثابت قدم و استوار و محکم بود."

بابا محمدی یاد آور شد: "فرعون و هامان در اسلام" در 224 صفحه با بهای 4 هزار تومان از سوی انتشارات اسوه به چاپ رسید.

منبع:شبستان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین