عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۷۵۶۷
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۴
هم زمان با 28صفر؛
همزمان با سالروز رحلت پیامبر مهربانی‌ها(ص) و سبط برحق ایشان امام حسن مجتبی(ع) و در آستانه سالروز شهادت امام رضا(ع) زیارت‌نامه حضرت رسول(ص) در مساجد سراسر کشور قرائت می‌شود.
عقیق: همزمان با سالروز رحلت پیامبر مهربانی‌ها(ص) و سبط برحق ایشان امام حسن مجتبی(ع) و در آستانه سالروز شهادت امام رضا(ع) زیارت‌نامه حضرت رسول(ص) در مساجد سراسر کشور قرائت می‌شود.

این مراسم همچون سال‌های گذشته در 28 صفر در استان‌های 32 گانه کشور برگزار می‌شود و سازمان‌ها و نهادهای بسیاری به منظور برپایی هرچه با شکوه‌تر آن، همکاری و مشارکت خود را با ستاد دائمی گرامیداشت پیامبر گرامی اسلام(ص) آغاز کرده‌اند.

گفتنی است مراسم عرفانی و پرشکوه قرائت زیارتنامه حضرت رسول(ص) به صورت منظم و همزمان در سراسرکشور با مشارکت مردم مؤمن و دوستداران اهل بیت‌(ع) 10 دی ماه سال جاری در مساجد، نهادها و سازمان های مختلف سراسر کشور برگزار می‌شود.

یادآوری می‌شود،‌ این مراسم با هدف توسعه تعالیم و ارزش‌های اخلاقی پیامبرگرامی اسلام(ص)،‌ ادای احترام به ساحت مقدس نبوی و ایجاد بستر مناسب برای رشد معنوی مردم و تعظیم بیشتر به شعائر اسلامی، در سالروز رحلت جانگداز آن حضرت، برگزار می‌شود.
 

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین